Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Eylül '09

 
Kategori
Mizah
 

Mizah denilen güc

Mizah denilen güc
 

Resim netten.... Aman dikkat.


Mizah denildiğinde günün hem siyasi hem aktüalite haberlerine göre ince cizgiden zekice yazılan yazılar çizilen karikatürler olarak algılarım... Tabi ki fıkra gibi yaşanmış olaylarında anlatılmasıda mizahtır.

Bugün bu mizah anlayışıma uygun bir fıkra geldi email adresime ve Paylaşmak istedim.

FIKRA 

Bir gün, iki güzel eski arkadaş uçak yolculuğu yapıyorlarmış.

bir zaman sonra uçaktaki arkadaşlardan biri olan Erdoğan, Gul'e  

-''ucaktan asagi 100 lira atıp, bir vatandaşı sevindirebilirim" demis.

Bunun uzerine, uçakta ki diğer arkadaş olan Gül ise 

-"ben ise 10 tane 10 lira atıp, 10 vatandaşı sevindirebilirim" diye atlamis ortaya.

Konusmaları dinleyen pilot iç geçirmiş ve yanındaki yardımcı pilot'a dönmüş:

-" Su ukalaları duyuyor musun?  

- Ben bu 2 şaşkını aşağı atıp milyonlarca vatandaşı mutlu edebilirim, hala farkında bile değiller''

***
Mizah bu
Yorum yok

Gülümseyin :)

Sevgilerimle

Gelincik.
 

 
Toplam blog
: 110
: 2117
Kayıt tarihi
: 18.10.08
 
 

Kendimle ilgili ne yazabilirim diye düşündüm uzunca... Aslen Malatyalıyım.. İstanbulda yaşıyorum ..