Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Haziran '11

 
Kategori
Blog
 

Mizah kategorisi kaldırılsın!

Ben de Milliyet Blogda “Mizah “kategorisinin kaldırılmasını teklif ediyorum sayın arkadaşlarım! 

Nasılsa “Blog” kategorisi var! 

Zaten geçen günkü yazımı “mizah “ kategorisinde yazdığım halde blog kategorisinde çıkardılar! Ya yanlışlıkla oldu ya da bunun altyapısını oluşturuyorlar! 

Her zaman blog kategorisinde yazdığım yazıları öğleye doğru mizah kategorisinde görmekten bıkmıştım! 

Editörleri şartlanmışlıkla suçluyordum aklımca! 

“Ahmet Balcı’nın yazısı mı? Alın mizaha kardeşim!” türü bir önyargı silsilesi seziyordum! 

Yanılmışım! 

Dedim ya geçen gün bunun tersi oldu! 

Aldılar blog kategorisine! 

Ama ben başlatmadım! 

Biliyorsunuz fıkrasını değil mi? 

Bilenler gülsün! 

 

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..