Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Şubat '07

 
Kategori
Mizah
 

Mizah yazmanın ne kadar zor bir iş olduğu hakkında!

Mizah yazmanın ne kadar zor bir iş olduğu hakkında!
 

Mizah yaşamın önemli bir parçası, güleriz ağlanacak halimize deriz, ama gene güleriz, hele ülkemizde olup bitenler, kara mizah kaynağıdır. Şimdiye kadar iki mizah yazısı yazdım, değerli blog yazarı arkadaşlarımdan çok ciddi yorumlar aldım. Normalde yazdığım konuları anlattığımda öğrencilerim çok gülüyorlar. Hatta "Cem Yılmaz"a alternatif bir bayan 'stand-up! cı ( Buna tek kişilik güldürü gösterisi düzenleyen kişi ! diyebilir miyiz ki? ) olarak sahnelere atılıp, başıma gelenleri, yaşadıklarımı, algıladıklarımı, deneyimlerimi paylaşsam insanlarla, diye de düşünmüyor değilim! Zaten insanlar beni severlerse gösterilerimi Türkiye genelinde yapar, turneye çıkarım, herhalde mevcut maaşımdan biraz daha iyi kazanır, üstelik insanları kısa sürede olsa "bak beterin beteri varmış, halimize şükredelim, ama çok komikti yaa! diyerek yolcu edebilirim.

Nasrettin hoca fıkraları kesinlikle anlatmam! Çünkü herkes biliyor ve komik bulmuyorlar!

British humour (İngiliz gülmecesi!) hiç olmaz!

Aziz nesin hikayeleri, çok ders verir, kara mizah yoğundur, bazılarını kullanabilirim.

İnsanların zor durumda kaldığı hallere gülerler, ben komik bulmuyorum!

Toplum nelere güler, bunu iyice araştırıp, bulmak, bir de çok iyi bir mizah yazarı ile çalışmak, bu ekip işi, bana bir de menejer (buna işlerimi organize edecek zeki, çevik, sosyal, becerikli bir organizatör diyebilirmiyiz ki? )

Şimdi yazdığım başlık "Mizah yazarı olmanın güçlüğü" ile ilgili yazı geldi dayandı benim olmayacak hayallerime!!!

İnsanları güldürmek, mutlu etmek, kısa sürede olsa ağır yaşam koşullarına ara vermelerini sağlayacak bir saatlik, yaşamımdan harmanlanmış bir "Çam sakızı, öğretmen armağanı" bir gösteri...

Ne hoş olur du bu fikir, ama insan hayal ettiği sürece yaşar, hayal gücüne inanırım. Walt Disney"herşey minicik bir fındık faresiyle başladı"derken bu günleri hayaline bile getiremezdi!

Uzun lafın kısası, neydi konu başlığım 'Mizah Yazmanın Ne Kadar Zor Bir İş Olduğu Hakkında" Evet, mizah yazmak çok ama çok zor bir iş!!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..