Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Aralık '12

 
Kategori
Mizah
 

Mizah

Mizah
 

Alıntı,


Mizah; günlük hayatın içindeki koşuşturmalarla başa çıkabilmek için, güç toplayabilme molası gibi gelir bana ve fırsat buldukça da o saçak altına sığınırım...

AİLE HEKİMLİĞİ :

Temel parmağını camla kesmiş. Telaşla yeni kurulan aile hekimliği merkezlerinden birine gitmiş.

İçeri girince malum iki kapı çıkmış karşısına: Birinde hastalıklar, diğerinde yaralanmalar yazıyormuş.
Durumuna uyan yaralanmalar kapısından içeri girmiş.

Önüne yine iki kapı çıkmış: Birinde kanamalı, diğerinde kanamasız yazıyormuş.
Kanamalı kapıdan girince yine iki kapı çıkmış karşısına:
Hayati önemde olan ve hayati önemde olmayan.

Hayati önemde olmayan kapısından girince kendini sokakta bulmuş..

Evde sormuşlar:
- Temel sana iyi baktılar mı?


- Hiç bakmadılar ama organizasyon harika..

YAŞLILIK :

İhtiyar doktora gider ve sorar :
- Bu ayağım neden ağrıyor doktor bey?
Doktor bakar ve;
- Yaşlılıktan efendim..
- Saçma saçma konuşma doktor! Diğeri de aynı yaşta, o niye ağrımıyor ?

ÇAY'IN FAYDALARI :

Yüzü gözü mosmor bir kadın doktora gider.

Doktor : Ne oldu size ?

Kadın : Doktor bey, ne yapacağımı bilemiyorum. Kocam ne zaman içip de eve sarhoş dönse beni gebertene kadar dövüyor.

Doktor : Bu konuda size çok işe yarayan bir çözümüm var hanımefendi. Kocanız sarhoş olarak eve geldiğinde elinize bir bardak şekerli çay alın ve kocanız yatıp uyuyana kadar ağzınıza alacağınız bir yudum çayı ağızınız içinde sürekli dolaştırın...

İki hafta sonra, aynı kadın, eli yüzü düzgün şekilde doktoru ziyaret eder.

Kadın : Evet doktor, harika bir çözümdü bu. Kocam eve sarhoş geldiği her seferinde, yatıp uyuyana kadar ağzıma bir yudum çay alıp ağzımı çalkalar gibi ağzımda dolaştırdım; ve kocam bana hiç dokunmadı.

Doktor : Gördünüz mü, ağzınızı kapalı tutmak ne kadar çok işe yarıyor...

Böyle olayların sadece eğlencelik olarak yazılıyor olabilmesi dileğiyle!..

 

 
Toplam blog
: 209
: 350
Kayıt tarihi
: 13.09.11
 
 

Kurşun kalemden gelen ağaç kokusunun kağıtla buluşma büyüsüyle yoluna devam eden, Lise mezunu, ha..