Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Temmuz '11

 
Kategori
Mizah
 

Mobidik

Mobidik
 

Uzandım,

gökyüzünü üzerime,

çekmeden önce

Elimi uzatıp,

bir yıldız kopardım

ve denize attım.

Denizden bir balık çıktı,

Kaşlarını çatıp,

Şişşttttt

Lütfen rahatsız etme

Uyuyoruz ,

çevreye verdiğin zarardan

dolayı seni

4442535079852326270877

numaraya şikayet ederiz,

haaaaaa!

Bakkk sennn!!!

Bana bak, balık mısın nesin?

kurumlara başvurma.

Bu işi aramızda halledebiliriz

sana hakkımı helâl etmem.

Senin için neler yapmadım?

Değil yavru balığını

Seni bile yiyemiyorum

Bi kokun var maşallah

bi baş ağrısı, bi migren.

Üstelik bunlar yetmezmiş gibi

Greenpeace le birlikte

yavru balık

büyütmeye çalışıyorum

twitter ve facebook dan

daha ne yapayım?

Anladık dedi balık hanım

Hem bu havan kime bebeyim?

Bugün,

Alexander Calder sayesinde

google

anasayfadasın

diye mi?

Peh!

Biz zaten bütün sanatçılara

ilham kaynağı

oluyoruz.

Burnun çok büyük balık

balıklığını bil,

Senden büyük Allah var

Sustu nihayet

…………………..

Ben yine gökyüzüne daldım

Bakarken, bakarken bir köpek yanıma yaklaştı

Afedersin abla

yolumu kaybettim.

Elinde yazılı kağıdı uzattı

Yolu tarif eder misin navigasyon cihazım

bozulmuş da…

Hey allam sen de mi, sen de mi?

duygularından ve içgüdülerinden

kurtulup makinalaşmaya

doğru yol almaya çalışıyorsun?

Aldım elinden navigasyonu

ayağımın altında ezdim.

Köpek, sen de

duygularından arınan

makinalaşan insana

özenme

Tamam özenmicem söz…

Adresi tarif et.

Ettim gitti.

Sonra sen geldin

elinde sapanla

ve biz saçma sapan konuşmaya

başladık,

saçma sapan da güldük

Ben bazen anlamayıp ‘’ne?’’diyordum

Sen ‘’zıııttrenköööyyyy’’

O gece ne komik ve ne güzeldi

Sabaha kadar saçma sapan

Şeyler konuşup,

Saçmasapan da gülmüştük

Bu sıcak yaz gününde

Tam da şu an,

artık panik yapmaya

başladım.

Bu yazı, yeni nesir

Sonunu nasıl kapatacağım

Ne?

Hava sıcak kapatmayayım mı?

Nesirimin sonunu…

Tamam seni mi kırcam?

Açık kalsın

Essin püfür püfür

Serinleyelim biraz…

 
Toplam blog
: 246
: 1012
Kayıt tarihi
: 15.02.08
 
 

..