Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Borsa Mühendisi Serdar Şimşek

http://blog.milliyet.com.tr/borsamuhendisi

25 Ocak '19

 
Kategori
Teknoloji
 

Mobil Eğitim

Değerli Milliyet okuyucuları,

Çocuklarımız geleceği yönetecek olan çok önemli varlıklarımız. Onların eğitim ve öğretimi konusunda hepimiz elbette ki çok hassas davranıyoruz.

Yüksek hızlara erişen internet hizmetleri beraberinde alışılagelmiş yöntemleri de değiştiriyor ve hayatımıza birçok yeni uygulama ve platformlar giriyor.

Mobil Eğitim önümüzdeki yıllarda çok fazla gündemimizde olacak. Karatahtalar yerini tablet ve akıllı telefonlara bırakmakta. Eğitimci ve yatırımcılar için de bu sektörde yeni fırsatlar yakalama şansı olacak.

İnternete yüksek oranlarda akıllı cihazlar ile erişildiği düşünülürse, bunu bir fırsata çevirebiliriz. Daha çok oyun ve sosyal medya olarak kullanılan cihazları, onlara eğitim fırsatı olarak sunabiliriz.

Aklıma gelen ilk örnek yabancı dil öğrenimi konusunda. Bu sektörde yapılacak olan milli bir uygulama çok önemli başarılar yakalayabilir. Kelime öğrenilmesi, videolar ile desteklenen konuşmalar ile telaffuz sorunu ortadan rahatlıkla kalkacaktır.

Çevrimiçi arkadaşları ile yabancı dilde sohbeti özendirecek sistemler geliştirilmesi çocuklarımızın da hoşuna gidecektir. Çocuğumuzun ilgisini çekebileceği konularda alacağı eğitimler daha hızlı yol almasını sağlayacaktır.

Sadece yabancı dil için verdiğimiz örnekler her ders ve eğitim konusu için de uyarlanabilir. Bu şekilde daha aktif ve kalıcı bir öğrenim şekline sahip olacaklar. Son olarak; bu sektöre yatırım yapan kişi ve kurumlar hem sosyal katkı olarak hem de kazanç olarak çok önemli başarılar kazanacaktır diye düşünüyorum.

Herkese teknoloji dolu günler dilerim

Selam ve sevgilerimle..

 

Serdar ŞİMŞEK

 
Toplam blog
: 98
: 237
Kayıt tarihi
: 18.08.10
 
 

Herkese selamlar, Ben Serdar Şimşek. İzmir Ödemiş doğumlu olup, Elektronik mühendisi, işletme Lisan..