Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '07

 
Kategori
Teknoloji
 

Mobil Telefon - Baz Antenleri

Mobil Telefon - Baz Antenleri
 

Cep telefonlarin baz anteni


Var mi bilginiz, tecrübeniz? ben cok etkileniyor ve cok rahatsiz oluyorum. Bizim evin catisinda üc tane cep telefon baz istasyonu var. Karsi sokagin biraz ötesindeki evin catisina yeni bir tane daha diktiler.

Ben evham mi yapiyorum yoksa gercekten etkileniyor muyum bilemiyordum. Tanimlanamayan bir sürü rahatsizliklar veriyor bana. Kendimi iyi hissetmiyorum. Ev ariyorum. Bu evde oturamayacagim.

Üc ay oldu bu eve tasinali. Daha önce bu sendromlar yoktu bende.

Manyetik dalgalari ölcen basit bir alet var bende. Daha önce oturdugum evin duvarlarina yakin tuttugumda hic sinyal vermiyordu. Bu evin her duvarinda pip- pip diye sinyal veriyor. Sinirlerim cok bozuk.

Son zamanlarda basim sürekli agriyor, yaniyor. Gecenlerde tv de benim sikayetlerime benzeyen sikayetleri olan insanlarla röportaj yapildi. Uyku sorunlari var. Rahatsiz ve huzursuzluk icindeler benim gibi. Hatta bir cift, gece uyuyamadiklarindan söz ederken, ormanda karavan ararclarinda uyuduklarini söylediler. Evham yaptigima inaniyorken, bunlari duyunca gercek payi var diye düsünüyorum.

Yatmadan öce disari cikip dolasiyorum. Cogu kez geceyari yada sabaha dogru yataktan kalkip disari cikiyor biraz dolasip geliyorum. Aksi halde cok rahatsiz uyuyorum.

Internetten edindigim tv de izledigim bilgilere göre baz antenlerinin yaydigi elektro manyetik dalgalari, fareler üzerinde yapilan arastirmalarda, onlarin hücrelerinde degisimler saptanirken, insan üzerinde ne gibi etkiler yapabilecegi konusunda henüz bilimsel deneyimler yeterli olmadigi icin  tedbirli olunmasi öneriliyor. Dolayisiyla bu antenleri diken sirketlere yapilan sikayetler olumlu bir sonuc vermiyor. Cünkü yasal bir belge veya bu konuda alinan bir mahkeme karari olmadigi icin  yapilan itirazlar bir ise yaramiyor.

Sevgiler-saygilar

Mine

19.07.2007

 
Toplam blog
: 139
: 4264
Kayıt tarihi
: 27.07.06
 
 

Yurt dışında yaşıyorum. Spor, yürüyüş vb. bedensel aktiviteleri düzenli uyguluyor - vegan tarzı besl..