Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '17

 
Kategori
Modacılar
 

Modanın da Bir Gün Modası Geçer mi?

Modanın da Bir Gün Modası Geçer mi?
 

Modanın da bir gün modası geçer mi?


Bir nebze “beyin yakıcı” bir soru oldu değil mi?

Birkaç gündür ne yapsam, nereye gitsem kafamın içine firari bir şekilde yerleşen bu soruyla cebelleşiyorum.

  Doğru ya, moda önüne kattığı her şeyi belirli bir zaman kalıbında değerli kılıp sonra da kullanılmış mendil gibi çöpe atıveriyor.

  Tabi, sonradan canı isterse, çöpten tekrar çıkarıp  bu kez de o kirli halini “trend” ve “moda” olarak pazarlıyor.

 Moda deyince aklınıza sadece giysi gelmiyordur değil mi?

Moda kavramının içine almadığı bir eşya, ürün, nesne, eser, durum ve hatta.. Evet hatta kapsamına almadığı bir duygu da yok! O yüzden bize söyletiyor ya işte;

“Modası geçmiş bu aşkın” diye!

Evet, giyimin modası, filmin modası, müziğin modası, dilin modası, davranışların modası derken aşkın modasını da geçirir oldu moda.

Kastım modaya düşmanlık değil ama modaya yüklenilen misyona karşıyım.

Kendi yaptğım işte bile, gerek reel planda gerekse web ortamımda bu kavramı sık sık kullanmaktan çekiniyorum.

Yenilik güzeldir ama her şeyi bir anda tüketmek erdemlice değildir.

İşte ben bunları düşünür halde… Demem o ki…

Demek istiyorum ki…

Gün gelir her şeyi acımasızca eskiten bu modanın da modası geçer mi acaba?

Öyle bir dünyayı tasavvur edebiliyor musun?

Nasıl olurdu acaba?

 

Aylin Candan / Kombin Uzmanı / www.negidernet.com

 
Toplam blog
: 3
: 73
Kayıt tarihi
: 11.12.17
 
 

Moda ve giyim danışmanlığı yapıyorum. İnteraktif ortamda da www.negidernet.com, kombin uzmanlığı ..