Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '12

 
Kategori
Güncel
 

Modası kaçıyor aman hemen takip edin.!

Modası kaçıyor aman hemen takip edin.!
 

http://www.hanimelihaber.com


Sistem insanları öyle bir durum içine oturttu ki çarkın içinde bizi döndürüyor duruyor. İphone diye bir cihaz 2.000 TL bir kulaklık 1.600 TL bunlar aylık 650 TL geliri olan ülkeden manzaralar. Geçenlerde abim ile beraber Taksim meydanında bir alışveriş mağazasına girdik. Mağazada gezinirken kulaklıklara bakayım dedim kulaklığın etiket fiyatı 1.600 TL küsuratı bile var. Ben kulaklığın etiket fiyatı ile fotoğraf makinem ile çekmeye başladım. Alışveriş mağazasından bir personel ise bu görüntülememin nedenini sorduğunda ''bu ülkede 650 TL asgari ücret ile geçinen insanlar var iken 1600 TL olan bu cihazı alanlarında varolduğunu göstermek istiyorum'' dedim.

Bu ülkede 650 TL asgari ücret ile çalışan 9 milyon insan, 10 milyon yeşil kartlı, Açlıktan ölen çocuklar, At arabası ile okula giden öğrenciler, hastanede ücreti ödeyemediği için tedavi edilmeyen ve rehin kalan insanlar var. Ama bir yanda ise binlerce liralık ürünler, pırıltılı yaşantılar, lüx araçlar, milyonlarca dolarlık yalılar var. Bu dünya dürüst insanlar için yaşanılacak bir yer değil çünkü insanların kendi ihtiyaçlarını karşılayamadıkça satılmasını köleleştirilmesini kabul etmiyorum. Bu ülkenin sosyal devlet olduğunu kabul etmiyorum, herkesin eşit haklara sahip olduğuna inanmıyorum. 

Bu ülkede binlerce hükümet değişti, binlerce iktidar gördük, binlerce insan konuştu ne değişti? Yine garibanın çocuğu ölüyor, yine gariban krizden etkileniyor, yine garibanın parasından en çok vergi alınıyor, yine garibanın yetimi işkenceye uğruyor. Gözleriniz ile bir dram görmek istiyor musunuz? Cevabınız ''evet'' ise google.com'a satılık böbrek, satılık dalak para ile satın alamayacağınız her şeyi yazın artık insanlar bedenleri satıyor bu ülkede hani adalet? Hani eşitlik? Bıraksınlar artık halkın kanını sömürmeyi. Benim bilgim çok değil ama söyleyebileceğim tek söz var. ''Bu dünya artık yaşanabilecek kadar güzel değil'' Sevgi ile kalın.

 
Toplam blog
: 83
: 5833
Kayıt tarihi
: 27.06.11
 
 

Manisa/ Soma Doğumluyum. Her ne kadar yazılar yazmayı bunları da paylaşmayı sevsem de bir gün yaz..