Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '15

 
Kategori
Magazin
 

Models of Fashion Gururundan, Ali Baba ve Yedi Cüceler Rezaleti!

Models of Fashion Gururundan, Ali Baba ve Yedi Cüceler Rezaleti!
 

Bugün uzun zamandır görüşemedeğim çok eski arkadaşımdan gelen telefonla güne başladım... O, gerçekten çizgisini hiç bozmayan Ankara gibi bir yerde yaşayıp, İstanbul'da sesini duyuran bir arkadaşımla yazıma başlamak istiyorum.

Burak Özdemir... Ankara'nın en eski ajanslarından olan Joker ajansın kurucusu olur kendisi. Tabii bu ajans işlerinin yanı sıra, yerel bir işi Tüm Türkiye'ye duyuran bir kişidir. Ankara Güzellerini seçiyor sloganıyla yola başlayıp, Tüm Türkiye'den başvuru alan "Models of Fashion" mankenlik yarışması, 7 senedir hiç sekmeden devam etmekteymiş. Geçen senede jüri olarak davetliydim fakat gidememiştim. Bu sene Allah'tan bi mani çıkmazsa kesinlikle orada olacağım. Sektöre yeni girecek arkadaşlarımızın heyecanlarını yakından takip etmek istiyorum...
 
 
Telefonda Burak'a sordum kişiler nasıl başvuruyor diye, o da şunları iletti "Adaylar www.jokerajans.com üzerinden online olarak, yarışmaya katılabiliyor. Seçilecek 50 kişilik sayı daha sonra yarı finalin ardından, 21'e düşecek. Kamp döneminin ardından ise Aralık ayındaki büyük finale hazırlanacağız. Hayallerinin peşinden koşmak isteyen, geleceğin manken adaylarına şimdiden başarılar dilediğini ve 22 Kasım'a kadar ajansın internet sitesi üzerinden başvuru yapabilirler" diye açıklama yaptı.
 
Tabii bunların yanı sıra, Kasım ayının ilk haftası bir çok açılış ve galalarda yer aldığımı, beni yakından takip edenler iyi biliyor... Fakat burada bir hayal kırıklığını iletmek isterim sizlere...
 
Cem Yılmaz'ın yeni vizyona girdiği Ali Baba ve Yedi Cüceler filmi, her zaman ki gibi Arog ve Gora stilinden uzak, biraz daha durağan bir film olduğunu iletmek istiyorum. Cem Yılmaz tarz olarak ne kadar komedyen olarak tanısakta onu, sinemada artık güldürmekten çok daha sanatsal işler yapmaya çalıştığını hepimiz biliyoruz diyebilirim. Bu yüzden, bu konuda eleştiri yapmayacağım fakat şahsi görüşüm filmi izledim ve beğenmedim deyip, geçmek istiyorum. Aslında olay filmden de öte, galasını yazmak istiyorum!
 
Rezalet Bir Ali Baba ve 7 Cüceler GALASI!
 
 
Biliyoruz ki, Cem Yılmaz bir tane limon koysa, sadece onu çekse, 1 milyona yakın izlenir. Filmin galası için seçilen yeri gerçekten çok başarılı! Zorlu Performans Sanatları Merkezi benimde çok beğendiğim bir mekan olup, yaklaşık 20'den fazla etkinliğe gitmişliğim olmuştur! Fakat bu sefer ki tamamen faciaydı!!! Tamamen birbirinden bihaber karşılama görevleri, kime ne açıklama yapacağını bilmeyen organizasyon yetkilileri, buz gibi havada filmi izlemeye gelen oyuncuları bile saatlerce dışarıda bekleten, sözde yapımcının özel olarak seçtiği 1-2bin kişinin seçilip, davetiye verilip çağrılan fakat saatlerce kapıyı açmadan dışarıda, Halk Ekmek sırası gibi bekletilen bir berbat bir organizasyon firması yetkilileri vardı. Kırmızı halı yapacağız diye olayın abartısına kaçan, kırmızı halı edasıyla arabadan indik, insanlar bizi çeker modunda poz verirken Cem Yılmaz, şok olmuş gözlerle bakan bir adam vardı.! Arabadan inince kimse onu önemsemedi bile, normalde içeride fuaye alanında beklemesi gereken gazeteci, oyuncu, işadamı arkadaşları çokta umursamadı bile :) Cem iki, üç saniye poz verir duruşu yaparken, hızlıca içeriye doğru gitti :) Anca kapıdan girdikten sonra basın için ayrılan yerde flaşlar patlayınca, üstündeki şoku atlattığını bir gazeteci gözüyle görmedim dersem yalan olur.! 
 
Burada tabii ki de Cem Yılmaz'ın hiçbir suçu yok. Organizasyon firması tamamen çuvalladı diyebiliriz. Cem'in bilerek böyle bir şey yapacağını düşünmüyorum. Nice açılış ve galalara gittim her birinde içerideki devasa fuaye alanı kullanılıp, sonra gösteri alanına geçiş sağlanırken, burada organizasyon firması, halk ekmek sırasında gibi imaj yaratmak istemiş demek ki... Zorlu ailesini kapıdan almayan, sonrasında hanımefendi bağırınca içeriye alınan, birbirinden bağımsız, saçma sapan bir denetlenme düzeyi, vb... Daha neler neler. Burada şunu unutmamak lazım, Cem Yılmaz'ın özel davetlisi olarak çağrılan bu kişilere böyle yapılması, özellikle Cem ile beraber bu yolda yürüyen meslektaşlarına yapılan bir saygısızlıktır! Emimin ki, organizasyon sonrası Cem'e bir çok kişi kötü referansleri iletmiştir. 
 
Özet olarak, gişesinde sıkıntı olmayacaktır ama inşallah Cem Yılmaz bu hatasını tekrar etmezde dostlarının kalbini kırmaz. Sırada bekleyen bir çok oyuncu, ajans sahibi, gazeteci vb...  kişilerin neler söylediğini buraya yazsam sanırım SKANDAL olur...
 
 
 
Toplam blog
: 17
: 5980
Kayıt tarihi
: 08.01.14
 
 

Tüketici Akademisi tarafından, 2012 yılının sosyal medyanın dahi çocuğu ödülünü almış, Türkiye'ni..