Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ekim '20

 
Kategori
Telekom / Mobil
 

Modemde Power Yanıp Sönüyor

Merhaba arkadaşlar,
 
Yağmurlu ve bol şimşekli bir gece ertesinde internet olmadığını farkedince modemi kontrol etmeye gitmiştim. Modeme baktığımda power ışığı yanıp sönüyor diğer hiçbir ışık yanmıyordu. Hızlı bir şekilde modemin DSL kablosunu , enerji kablosunu takıp çıkardım. Hiçbir şekilde sonuç değişmedi. Daha sonra prizi değiştirdim farklı yere taktım fakat sorun yine devam etti. Daha sonra farklı bir modem bulup takınca farkettim ki modemim yanmış. Türk Telekomdan aldığım başka bir modemi takıp internet ayarlarını yaptıktan sonra internet kullanmaya devam ettim.
 
Tabii ben bu kanıya varana kadar interneti alt üst ettim.  Bazı kişiler modemi bir süre kullanmayınca düzeldiğini söylemişler. İsterseniz onu da test edebilirsiniz. Elektronikten anlıyorsanız modeminizi söküp yanıp/yanmadığını inceleyebilirsiniz.
 
 
 
Toplam blog
: 22
: 15260
Kayıt tarihi
: 04.04.18
 
 

Merhabalar, İsmim Burak , bilgisayar mühendisiyim. Gerek hobi gerekse mesleğimle alakalı elde ett..