Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '18

 
Kategori
Siyaset
 

Modern Devlet mi Dediniz Bahçeli

Modern Devlet mi Dediniz Bahçeli
 

Aldım karşıma
Son günlerin anlaşılmazı Bahçeliyi
Başladım konuşmaya
Önceleri
Söylemedik laf bırakmadın Erdoğan’a
Şimdi de
Sokuldun yanına girdin koluna
Başladın desteklemeye
Destekle babam destekle
Yıkılıverse Erdoğan altında kalan sen olacaksın
Bu kadar da olmaz hani

Erdoğan’ı desteklemenin ardında
Ne gibi çıkar olabilir ki
Görünürde anlamak zor
Ama şu geliyor aklıma
Erdoğan evveliyat olarak
Dini yönüyle öne çıkmış birisi
Uzun zaman da
Ülke yönetimine bu gözle baktı
Yaklaşımları da böyle oldu
Fetullah yakınlaşması ve işbirliği bu açıdandır
Senin buradaki niyetin
FETÖ ayrılığından sonra doğan boşluğu
Doldurup
Ülkenin gidişinin modernliğe yönelmesini
Sağlamak mı acaba

Baktım
Gözleri açıldı tebessüm etmeye başladı
Kendisini anladığımı anladı
Sevindi

Üstüne basa basa devam ettim
Senin art niyetin yok geliyor bana
Öyleyse şunu önereyim sana
Modern Devlete yöneltmeye çalış Erdoğan’ı
Bil ki
Türk Devleti Modern yapılanmaya geçerse
Dünya durdukça kalıcı olur
Bu ülkücülüğün tek ve gerçek ülküsüdür
“Devlet-i ebed müddet” denilen ülkü budur
İşte sen Bahçeli
Bu ülküyü gerçekleştirmek için görevlisin

Kalktı ayağa geçti karşıma
Dedi “Benim tek ülküm bu ülküdür”
Benden başka ülkü kimse beklemesin

Kendimden geçtim sevinçten
Birden seslendim “kalb-i hicranımla”
“Modern Devlet mi dedin Bahçeli” diye
Gülüştük içten gelen duygularla
Tekrarladım kaldım
“Modern devlet mi dedin bahçeli
Modern Devlet mi dedin Bahçeli
Modern devlet mi dedin Bahçeli” diye

Ne güzel ya
Türk Devleti kurumsal yapıya geçecek
Yönetenin iki dudağı arasında olmayacak hiçbir şey
Hukuk ayağa kalkacak
Herkes için hukuk olacak
Ekonomi kurumsallaşacak
Çağdaş değerlerle yol alacak
Demokrasi tam demokrasi olacak
Ben neysem
Erdoğan da aynı olacak demokrasi karşısında
Çoğunlukçu değil
Çoğulcu olacak demokrasi kesinlikle
Devlet yeri gelince konuşacak
Bugünkü gibi durmadan konuşup durmayacak
Konuşmaktan iş yapamaz hale gelmeyecek

İşte böyle canlarım işte böyle
Bahçeli o sözü verdi ya bana
Dünyam değişti inanın
Takip ediyorum dikkatle edeceğim de
Modern Türk Devletini her zaman her yerde

Sağlıcakla kalınız
 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..