Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Şubat '20

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Modern Devlet Olamıyoruz

On binlerce

Öğrencisi olan bir öğretmenim ben

Beni

Bir türlü modern devlet olamayışımız

Yiyip bitiriyor

Çok üzülüyorum çok

Gelin

Ne demek istediğimi anlatayım sizlere

Modern devlet ölçütleri

Yönetim halk yönetimi olacak

Ve kesinlikle halkçı olacak

Halkı düşünecek yönetim

Halkla kaynaşacak alabildiğine

Halkın eksiğini gediğini

En doğru şekilde saptayacak

Ve onları yerli yerinde gerçekleştirecek

Halkın yönetimi

Bugünkü koşullarda

Cumhurbaşkanınca yürütülüyor

Burada

Cumhurbaşkanı anlaşılır şekilde

En samimi olarak halkçı olacak

Hiç kimse bu konuda

Cumhurbaşkanından şüphe duymayacak

Kesinlikle ve kesinlikle

Cumhurbaşkanı

Düşünsel olarak

Söylemsel olarak

Davranışsal olarak daima güzel olacak

Yanlışlığa asla yer vermeyecek yaşamında

Her şeyi

Her şeyi ama her şeyi

Bilen insanlarla birlikte

Düşünecek

Planlayacak

Gerçekleştirecek

Hata yaparsa hemen düzeltecek

Samimi halkçılık bunu gerektiriyor

Modern devlette

Dönüt ve düzeltme ilkesi vardır

Bunu hiç es geçmeyecek Cumhurbaşkanı

Hatasız olacak yani

İnsan ilişkilerinden başlayarak

Güzelleşme görülecek ülkede

Ekonomi

Bilimsel ekonomi olacak

Üretime dönük olacak yüzü

Oturmuş olacak gelgitler yaşamayacak

İthalat ihracat dengesi kurulacak

Dış ilişkilerimiz

Tamamen diplomasi yoluyla gerçekleşecek

Komşularımızla

Asla ve asla kavda gürültüye girilmeyecek

Karşı taraftan gelen yanlış yaklaşımlar

Sert karşılıklarla değil

Tatlı uyarılarla

Bilimsel yaklaşımlarla karşılanacak

Savaşa dönüştürülmeyecek

Gerçek modern devlet

İnsanını ve insanlığı yaşatmak üzerine çalışır

Budur modernlik

İnsana zarar veren yaklaşımlar

Modern devlet yaşamında yer bulmaz

İşte canlarım ben bu uğurda düşünüyorum

Düşündüklerimi paylaşıyorum

Bu bağlamda

Cumhurbaşkanımızın da dikkatini çekmek istiyorum

Onun gerçek anlamda

Doğru sözlü olarak

Verdiği sözde durarak

Alabildiğine müşfik davranarak

Ve

Tam anlamıyla etkin dinleyerek

Ülkeyi yönetmesini istiyorum

Hem de delicesine

İşte bu yaklaşımlı cumhurbaşkanı

İnsanlarımızda

Yaşama gereksinimini karşılar

Güvenlik gereksinimini gösterir

Sevilme gereksinimini yaşatır

Bir statüye bağlılığı gerçekleştirir

Kendilerini ifade etme gereksinimini

Alabildiğine hür bir şekilde yaşar insanlar

Ben böyle ülke yaşamını uygun buluyorum

Çünkü bu yaşam insanları mutluluk yapar

İnşallah diyorum

Yüzünüz hep güleç olsun canlarım

                                                                                   

 

 
Toplam blog
: 1253
: 175
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..