Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Modern dünyada kadın hakları

Modern dünyada kadın hakları
 

Yüzyillardir hep Kadinlara yapilan $iddet ele aliniyor… ve genelde bu tür $iddetler fakir ülkelerden yada Müslüman ülkelerden biliniyor!

Peki birde Avrupanin göbeginde Kadinlara yapilan Pisikolojik $iddet ve bu Pisikolojik $idetti dünyaya yayan materyalist Beyinler!!! bunu hic dü$ünen oldumu?! Yoksa $iddet derken sirf dayak yemek yada dayak atmak mi akliniza geliyor!?

$öyle bir Örnekle ba$layayim i$im geregi yani Otogalerisi ve yadek araba parcasi sattigim icin bana gelen Kataloklarla ba$layayim son yillarda Moda oldu! Katalogu aciyorum aradigim parca ya Egzoz ya Fren yada Teker her neyse yanina deyim yerindeyse Ciplak bir bayan resmi yok yok ciplak degil özür dilerim belki 5-10 gram agirliginda yada 5-10. cm büyüklügünde ic camasir da giymis allah var hakkini yemeyelim! : ) simdi soruyorum bu kadinin yedek parcayla ne ilgisi var! Yani kadin burda sirf erkeklerin göz zevki icin bir malzeme olarak kulanilmiyor mu?! Bu örnekleri cogaltabiliriz hemde sayisiz örnek! Evine Solarium alacaksin cirilciplak bayan resmi, araba alacaksin katalokta yine ciplak resim bir kac cm lik ic camasir haric! : ) $imdi diyeceksinizki ne var bunda?! Bence cok $ey var…!( en ufak örnek bu kadin bizim aileden biri olursa ya namus yada örf adet deyip basiyoruz feryadi… ya ba$kasinin namusu?!) Ve bu kadinlari reklam malzemesi olarak kulanma $ekli Modern materyalist Dünyada var zaten bizde Modern dünya ne uygulasa baliklama atliyoruz yani dünden bekliyoruz!!! Alie kavrami kadin haysiyeti kadinin Kutsalligi denen bir anlayi$ var bizde…

Yine kendim ya$adigim canli bir örnek bundan yillarca önce Alman bir kiz arkada$im vardi illede Berline Mankenlige gidecem diye tuturunca bende ya ben ya Mankenlik diye tercihte bulunmasini istemi$tim! O mankenligi tercih etmi$ti gitti ve bir$eylerde ba$ardi yani amacina ula$ti yada o öyle sandi!!! Gecenlerde bir Türk telefon acti bana… falan ki$i siz misiniz diye sordu… evet buyur benim dedim! Ben falan ki$i Klinikten ariyorum Alkoholdan yattim yan odada bir bayan benim Türk oldugumu ögrenince sizin telefonunuzu verdi Alkoholdan yattigi icin di$ari cikmasi yasak oldugu icin benim sizi aramami istedi! ancak siz ona yardimci olursunuz dedi… önce bir duruldum sonra ismini verdim evet o dedi! Cok üzüldüm demekki bizim Manken amacina ula$amami$! Zaten Türkiyedeki Mankenlerin cogunun akabetini görüyoruz yada Dünyadaki cok mankenin! Onlar sadece Güzelikleri icin kulanilan bir KUKLA onlar sadece Firmalara para kazandiran bir arac! Ve onlar belirli bir ya$i gectimiydi! Modeli gecmi$ otomobil gibi kenara atiliyorlar! Cünkü Onlarin insanligi ki$iligi Kadinlik gururu kimsenin umrunda degil! Ya$i ba$i gectimiydi yada bir yerde ba$arisiz oldumuydular akabetleri ya Alkohol klinikleri yada intihar! Haksizmiyim?!

Gelelim biz Müslümanlardaki yada geri kalmi$ ülkelerdeki $idette! Neymi$! Hele Avrupali Kadin haklari sözde savunuculari! Genelde efendim Türban zorla taktiriyorlar efendim dayak yiyorlar yada $u bu sebep!

Tabiki bizim Kutsal saydigimiz analarimiz hic bir zaman dayak yememeli ve ben $ahsen buna $iddetle kar$iyim! Onlar bizin analarimiz bacilarimiz! Ama bizde buda bir gercekki biz Millet olarak kendimizi geli$tiremedigimizden! islamiyeti ya$ayamadigimizdan kisaca cahilligimizden bunlar kaynaklaniyor! Ki buda bizden kaynaklanmiyor diyebilirim…Cünkü Bu modern Materyalist Canavarlar belimizi hic bir zaman dogrultmamiza izin vermedi! Alin size ingilizler bunlara benzer ülkeler… yüzyillarca Kerkükten tut Türkiyenin bircok yerine kadar sirf Petrol yüzünden binbir Ce$it bahaneyle milyonlarca insanimizi birbirine kirdirttilar! Bu bugün Amerika ve israil adiyla devam ediyor Konu yine PETROL nice müslüman gerci müslüman yada hristyan olmalari hic önemli degil sonucta insan insandir! ama nice kadin ve cocuklara Tecevüz ve i$kencelerde bulunduler ve hala bulunuyorlar! Peki siz Kadin haklari yada insanhaklari savunuculari nerdesiniz?! Birle$mi$ Milletler nerdesiniz!? Bir $eymi yapamiyorlar?! sakin yapamiyorlar demeyin Güler gecerim… kimsenin i$ine gelmiyor! Ya aslinda öyle cok örnekler varki sigdiramadigim icin yazamiyorum!

Evet biz kadinlarimiza dayak atiyoruz… biz kadinlarimiza kisitlama getiriyoruz olabiliriz! Ama bizim kadinilarimiz analarimiz öyle bir $erefli ve haysiyetlidirki! Akli ba$inda olan bir kadin Modern düyada nice $erefsizliklere a$aglanmalara maruz kalan kadinlari gördügünde eminimki ba$i dik gururla örf ve adetlerine sarilacaktir…

20 Yildir Avrupadayim 20 üzeri ülke gezdim! Ben $ahsen kendim kadin olsaydim $u Modern Materyalist Avrupada nice cirkinliklere maruz kalan kadinlari gördügümde KURBAN OLURUM O YEDIGIM DAYAGA DERIM…… tabiki bu cümlemi anlayana!

Birde $u avrupada e$iyle yemege giden Modernler kadin kendi parasini ödüyor kocasi kendi parasini…. Ortada cikar oldumuydu yillarini beraber gecirdigi e$ini gözünü kirpmadan terk ediyorlar… ama biz yeri geldimiydi e$imiz icin ölümü bile göze aliriz hemde gözümüzü kirpmadan!

NOT: Kesinlile dayaga hayir $idette hayir hele onlar Kadinlarsa analarimizsa!

Cevdet Nergiz

 
Toplam blog
: 5
: 730
Kayıt tarihi
: 04.12.07
 
 

1988 den beri Almanya'da yaşiyorum, ilk orta ve Liseyi Türkiye'de okudum, Otomotiv sektöründe kendi ..