Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Nisan '11

 
Kategori
Güncel
 

Modmeydansizsiniz…

ÖSYM Başkanı Ali Demir’in konulu açıklamalarından sonra üst düzey bir tatmin yaşandı Türkiye’de. 

Kimler kimler tatmin olmadı ki; Reis-i Cumhur Abdullah Gül’den tutun da, köşe yazarı Ahmet Altan’a kadar… 

Nimet Çubukçu tatmin oldu… 

Yusuf Ziya Özcan tatmin oldu… 

Cemil Çiçek tatmin oldu… 

Başbakan tatmin oldu… 

Saymaya kalksam sayfa yetmez, kısacası ülke yönetimi aynı anda tatmin oldu… 

Ne senkron ama… 

Ben Başkan’ın açıklamalarını kaçırmıştım, sonradan izledim. 

Geç izlediğim için öyle pişmanım ki; kimselere anlatamam… 

Zaten ben de o an izlemiş olsam, titreye titreye tatmin olurdum Mod Meydan çarpısın… 

Çok güzel olmuş tatmin olmamak elde değil… 

*** 

Bu yıl ben de YGS sınavına girdim… 

Gelen mail ve mesajlardan anlaşılıyor ki, benimde şifre kullandığımdan kıllanılıyor… 

Hemen açıklayayım, ama benden öyle bütün ülkeyi tatmin etmemi beklemeyin, ben o kadar tecrübeli değilim.. 

Ama küçük çaplı bir tatmin yaşamak isterseniz hemen cevaplandırayım; Ben hiç sayısal soru cevaplandırmadım, sadece sözel soruları işaretledim… 

Ayrıca işaretlediğim soru sayısı 55 ile 65 arasında… 

E birader sen bu sınava neden girdin diyenlere ise cevabım şudur: 

Ben sınava, YGS’nin öğrencilere ait olup olmadığını tespit ve tesçil için girdim… 

Bu açıklama bi yerlerden tanıdık geliyor diyorsan yapacak bişey yok, her seferinde yiyorsun… 

*** 

Bir söz vardır halk arasında “Erken Tatmin Hayat Kurtarır” diye bildin mi? 

Bilsen de bilmesen de erken tatmin hayat kurtardı, ÖSYM Başkanı Ali Demir’in hayatı kurtuldu… 

İstifa edecek bir durum yok… 

Sınav da üç yanlış bir doğruyu götürüyor… 

Sınavdan sonra ise üç tatmin bir yanlışı götürüyor… 

*** 

Nimet hanım siz tatmin oldunuz mu? Evet… 

Cemil bey siz tatmin oldunuz mu? Evet… 

Yusuf bey siz tatmin oldunuz mu? Evet… 

Sizi üç “Evet” ile yolluyor ve başarılar diliyoruz… 

Modmeydansizsiniz… 

 
Toplam blog
: 19
: 471
Kayıt tarihi
: 30.03.11
 
 

Bir çok yerel ve bölgesel gazetede köşe yazarı olarak çalıştım ve hepsinden direk ya da dolaylı olar..