Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '09

 
Kategori
Haber
 

Molotof Kokteyli nasıl yapılır?

Molotof Kokteyli nasıl yapılır?
 

Önce boş bir şişe bulunur!

Yok, yok hiç uğraşmayın…

En iyisi hazır Molotof kokteylini satın alın…

Satın alın CAN VERİN... KAN VERİN... ÖLÜN...

En yakın bakkal veya markete gidin. Bir veya birkaç şişe maden suyu alın. Eve getirin. İşte tamam. Molotof kokteyliniz hazır… Evinizde… Gözünüz gibi koruduğunuz çocuklarınızın gözünü kör etmeye hazır… Sevgili eşinizi, annenizi, babanızı, arkadaşlarınızı sakat bırakmaya, hatta öldürmeye aday…

Böyle olmayacak... Ben size olayı anlatayım…

Okulun ilk günü… Öğretmenler odasındayız… Uzun süredir görüşmediğimiz arkadaşlarımızla hasret gideriyoruz… Derken yüzündeki sargılarla çevresindekilere bir şeyler anlatan öğretmen arkadaşım dikkatimi çekiyor. Kaza geçirdiği kolayca anlaşılıyor. Bende kalabalığa katılıp “geçmiş olsun” diyorum. “Ne oldu” diye sorunca baştan aldı. Başladı anlatmaya:

“Mutfakta yemek hazırlıyordum. Bir şey oldu. Patlama gibi. Ne olduğunu anlamaya çalışırken Yüzümde ıslaklık hissettim. Dokundum. Elim kana bulanmıştı. Yüzüm, yüzümü hissetmiyordum. Kanama devam ediyordu. Elbisem ve zeminde kan damlaları… O anda etrafa saçılmış cam parçalarını gördüm. Cam parçacıkları arasında kapağı hala yerinde duran maden suyu şişesinin ağız kısmı duruyordu. O an olayı anladım. Eşim koşup, geldi. Beni gördüğü andaki tepkisinden durumunun ciddiyetini anladım. Hemen acile gittik. Dikiş atıldı.”

Söze karışıp; “şişe raftan düşmüş olmalı” dedim.

“Hayır, hayır tezgahın üzerinde duruyordu. Dokunmadım bile”

“O zaman”

“Kendiliğinden, durup dururken patladı” dedi.

Grupta dinleyicilerden diğeri akrabasının başına gelen benzer olayın gözünü kör ettiğini, başka biri yaşadığı maden suyu şişesi vakasını anlattı.

İnternetten araştırdım çok sayıda benzer vaka var(Bazılarının linkleri aşağıda).

Olaylar dinleyince evimizde bombalar arasında yaşadığımızı düşündüm. Bu nasıl iş… Böyle açık bir tehlike ortadayken nasıl önlem alınmaz.

Sağlık bulmak için tüketilen maden suları insanımızı sağlığından ediyor.

Şişelerin üzerine bakarsanız. Ruhsat tarihi, izin vs bilgiler var.

Ama olması gereken ifade yok…

“Patlayabilir” yazmıyor. Yazsa vatandaş önlemini alacak…

Sigarada yazıyor. Öldürebilir diye…

Maden suyu şişesinin üzerinde yok… Yazdırmamışlar…

Madem; maden suyu piyasasında büyük bir denetimsizlik var… İlgili birimler olayın vahametini henüz idrak edememiş… Vatandaş olarak talebimiz şişelerin üzerine yazılsın “Molotof kokteyli gibi patlar” veya sadece “patlayıcıdır” ya da “hamile, çocuk, kadın, erkek ayrımı yapmadan yaralayabilir” diye…

http://www.nethaber.com/Toplum/23443/Patlayan-maden-suyu-sisesi-kor-etti

http://www.habervitrini.com/haber.asp?id=164925

http://www.karacabay.com.tr/index.php?option=com_content&task=view&id=361&Itemid=3

http://www.maydonoz.us/yasam/maden-suyu-siseleri-bomba-gibi-patlayabilir.html

 
Toplam blog
: 165
: 3919
Kayıt tarihi
: 25.08.07
 
 

Samsun Terme Şuvayip Köyü'nde doğmuşum. İlk ve ortaokulu Terme'de, lise öğrenimimi Ünye'de tamala..