Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Aralık '11

 
Kategori
Deneme
 

Monolog

Monolog
 

- Benim hiç uçurtmam olmadı…
- Benim hiç gökyüzüm olmadı, ona ne diyeceksin?
- Ya gökkuşağı? Biliyorsundur… Bilmelisin?
- Ben gökkuşağındaki 8. rengim, ama beni o da bilmiyor…
- Neden kaçıyorsun?
- Kovalandığım için belki de…
- İnsan en azından kendine karşı birazcık sabırlı olmalı. Biraz düşünmeli sanki… Hem biraz da şefkat…
- Pasta tarifi gibi?
- Gibi… Ne istiyorum biliyor musun?
- Sen biliyor musun ki?
- Evet… Şu anda bir uçurtma istiyorum. Sonra da sana bir gökyüzü almak…
- Neden umrunda?
- Çünkü başka kimsenin değil…
- Görev?
- Ödev…
- Kimsin?
- Sırlı bir cam… ya sen?
- Sırlı bir can…

 
Toplam blog
: 18
: 133
Kayıt tarihi
: 28.12.11
 
 

Ben en çok seni özledim aslında... Herşeyin diretildiği bir yaşamda tek açık uçlu soruydun sen. K..