Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '15

 
Kategori
Bilgisayar
 

Monster Tulpar T5 4.1.1 – Yeni Notebook’um

Monster Tulpar T5 4.1.1 – Yeni Notebook’um
 

Monster Tulpar T5 4.1.1 – Yeni Notebook’um


Yaklaşık 4 senedir kullandığım emektar Acer Aspire 5738G ye veda ettim. Etmem gerekiyordu çünkü veda edilmeyecek gibi değildi. Çoğu özelliği artık güncelliğini yitirmişti benim için. Eski notebookum olanAcer Aspire 5738G‘yi sattım ve yerine (biraz da paraya kıyarak)Monster Tulpar T5 4.1.1 satın aldım. Fiyatını açıklamak istemiyorum. İsteyen Monster’ın sitesine girer bakar icon smile Monster Tulpar T5 4.1.1   Yeni Notebookum
Aradığım notebook özellikleri olarak,  estetik, ince yapılı bir görünüm ve performans olarak canavar bir şey aramıştım. Yaklaşık 1 ay boyunca araştırma yaptım ve Monster’ın diğer ürünleri ile alakalı araştırmalar yaptım. Tulpar T5 4.1.1 modeli gerçekten dikkatimi çekmişti. Gerçekten istediğim bir modeldi. Özellikler olarak;
Haswell mimarisine sahip, Intel Core İ7 İşlemci
Nvidia GTX 970 model bir ekran kartı. (900 serisi bir ekran kartı benim için önemliydi)
2×8 Gb toplam 16 gb ram vs vs.
1980×1080 Full HD ekran
Özellikleri de çok fazla uzatmak istemiyorum. Çünkü ürün tanıtımı yapmıyorum.
Bu arada ürün FreeDOS geldi. Bu ürüne UEFI kurulum olarak  USB ile (tabi ki Technopat‘ın vesilesi ile) Windows 8.1 Pro‘yu sorunsuz bir şekilde kurdum. Gerekli sürücü güncellemelerimi yaptım. (Bilgisayarımın açılış ve kapanış hızı nerede ise 7-8 saniye bu arada)
Sonraki günlerde hemen yeni notebook’uma karbon folyo aldım. Folyo ile yeni notebook’umun arka kapağını folyoladım ve klavye altındaki bölümünü de folyoladım. Çünkü biraz parmak izi falan bırakıyordu ve bu beni oldukça rahatsız ediyordu. Notebook’umun ekranını da ekran koruyucu ile filmledim ve çizilme sorunlarına karşı garanti altına aldım.
Yeni aldığım notebook’umun beni 4-5 sene götürmesini umut ediyorum. Malum teknoloji çok hızlı ilerliyor ve özellikler daha iyi hale geliyor. Ben en az 2-3 sene sonrasına yatırım yaptım. 4-5 sene götürürse tadından yenmez.
Eğer sizde performans ve kalite anlamında iyi bir notebook arıyorsanız, Monster’ın ürünlerine bir bakın derim. Gerçekten pişman olmazsınız.
 
Toplam blog
: 3
: 520
Kayıt tarihi
: 06.05.14
 
 

Sakarya Üniversitesi Sosyoloji Bölümü'nü tamamladıktan sonra web çalışmalarına ağırlık verdim. Ül..