Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Mayıs '10

 
Kategori
Blog
 

Montaja geldik!

Montaja geldik!
 

Adımın bu şekilde internet medyasına düşmesine üzüldüm arkadaşlar!

Kiminin görüntüsü düşüyor, bizim de yazımız düştü!

Ama bu montaj!

Konuşmam bölünmüş, eklenmiş bütünlüğü bozulmuş ve Milleti güldürecek şekilde yayına verilmiş!

Ama istifa etmem!

Kimse Padişahlık hevesine kapılmasın!

Sabahleyin bir kısım Medyadan arandım!

“Ahmet Abi, görüntülerin düşmüş sitelere!”

“Hangi sitelere?”

“Milliyet Blog’da gördük!”

“ Orada yazıyorum ben! Ama video falan göndermemiştim! Nasıl bir şey çıktı?”

Bir taraftan da düşünüyorum, katıldığım bir toplantıda istenmeyen bir görüntüm mü çekildi de yayınlandı diye! Kulağımı

karıştırırım vesaire gibi yani!

“Yazın!”

“Tabi yayınlanacak kardeşim! Ben onları Millet okusun, eğlensin diye yazıyorum!”

“Pek eğlenmemişler ama!”

“Bana ne? Beğenmedilerse düğün yapsınlar eğlensinler!”

Kapattım telefonu uykuma kaldığım yerden devam ettim! Daha doğrusu rüyama!

Benim bir özelliğim var arkadaşlar; diyelim insanlık hali, sıkışır kalkarsın tuvalete ya rüya arasında! Ben kaldığım yerden

rüyama devam edebiliyorum!

Rüyamda Çaldıran savaşındaydım! Karşımda Dördüncü Mütevekkil. Telefon çalınca kılıcımı bıraktım.

“Haci, az dur, tanımadığım bir numara arıyor!”

Adamın teknolojiden haberi yok!

“Ne telefonu lan! Dinlenmeye bahane arama Mel’un!”

Kızdım tabi!

“Ulan nasıl din kardeşiyiz biz! Yalan mı söylüyorum sana! Bak işte buna telefon derler!”

“Hadi lan! Almışsın eline bir krampet kutusu numara yapıyorsun!”

“Getir kulağını bak istersen Mütevekkil! Valla telefon bu!”

İnandıramadım medeniyetsiz körpeyi!

Konuşmam bittikten sonra, dediğim gibi rüyama devam ettim!

Halife oldum savaşın sonunda biliyorsunuz!!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..