Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Eylül '10

 
Kategori
Parti
 

Montaja geliyorum hep!

Montaja geliyorum hep!
 

bu arkadaş benim!!


Maksat memlekete hizmet olsun diyorum parti kuruyorum olanlara bakın arkadaşlar!

“Montaja geldik gene!”

Partimin kuruluş dilekçesini Ankara’ya götürdüğümde oğlumun evinden dışarı çıkmadım. Oğluma dedim götür şunu ver dedim!

Biliyorum başlayacaklar beni çekemeyenler!

“ Bak bak nasıl bakıyor yiyecek gibi ! Sanki Ankara kavununa bakıyor!”

“Bir de parti kuracak y…k!”

Dönüşte Adapazarı’na da uğradım! Bacanaktan başkasına da görünmedim vallahi!

Yok “Anason kokulu Ankara”, yok “ Gülyağı kokulu Adapazarı!”

Hepsi montaj!

Ankara resimlerinde olamam çünkü kitap okurken gözlük takıyorum! Yoksa göremem! Ama görüyorum ki bana benzer birini bulmuşlar, oturtmuşlar köşeye, önüme de zıkkımı koymuşlar çekmişler resmimi!

Ben bu değilim!

Gelelim Adapazarı’na;

Taliban kılıklı arkadaş da ben değilim!

Bir kere sakallarım uzasa öyle olmaz! Kırmızı, sarı, siyah karışımı bir şey oluyor!

Daha büyük korkum var şimdi!

Tam partiyi kurduk; aksilik ya Fatmagül’e de bir şeyler yapmışlar!

Ne yapacağımı şaşırdım!

Valla ben yapmadım!

İma bile eden olursa suç duyurusunda bulunacağım ona göre!

Ona göre dedim bakın!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..