Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mayıs '07

 
Kategori
Blog
 

Montreal'den bir bahar mektubu: İzninizi istiyorum

Montreal'den bir bahar mektubu: İzninizi istiyorum
 

Sevgili Milliyet Blog dostları,

Fark edenleriniz olmuştur: Yaklaşık bir aydır yeni makale yazamadım ve yayınlamadım. Sizlerden gelen bazı mesajlarda nedenlerini sormuşsunuz ve merak etmişsiniz, bu yüzden geç de olsa bir açıklama yapma ihtiyacı duydum. İlginiz için çok teşekkür ederim efendim.

Şu anda McGill doktora programının en kritik aşamalarından biri olan yeterlilik sınavlarına (comprehensives) hazırlanıyorum. Bunun için yaklaşık 140 kitap ve makaleyi okumam gerekiyor. Okumak da yetmiyor, derinlemesine anlamam, sentezlemem, analiz etmem, notlar ve özetler çıkarmam, bağlantılar kurmam gerekiyor. Bu sınavlar Haziran sonunda yapılacak. Beş gün sürecek, sabah 8'den gece 24'e kadar. Her günde akademik ve yayınlanabilir bir makale ortaya çıkarmak zorundayım.

Ayrıca Hayat Yayınları'ndan çıkacak bir Yönetim ve İşletme kitabının taslağı ve son versiyonları üzerinde çalışıyorum. Kitabın ismi, içeriği, konuları ve yayınlanacağı tarih ile ilgili en taze ve en yeni bilgileri bu sütunlardan sizlerle paylaşacağım, sizlere söz veriyorum.

Bu yoğun ve zorlu süreç yüzünden Türkçe yazma serüvenime ve Milliyet Blog macerama ara vermek zorunda kalıyorum. İçinde bulunduğum tempo ve yoğunluk, denememe rağmen sürekli yazmama izin vermiyor. Bunu için sizlerden özür diliyorum.

Bu bir veda yazısı değildir. Sadece Haziran sonuna kadar sizlerden izninizi istiyorum. Bu süreç içerisinde eğer fırsatım olursa haftada bir iki kez yeniden yazarım, ama görünen o ki, büyük ihtimalle düzenli olarak yazılarıma devam edemeyeceğim.

Bu süre içerisinde sizleri daha önce yayınlanmış olan 240 yazım arasından okuyamadıklarınızı okumaya davet etmek istiyorum. Bunun için de sizler için önceki konulardan özel derlemeler ve seçkiler hazırlayacağım.

Ayrıca bu süre benim yenilenmem ve tazelenmem için de bir fırsat olacak. Daha da güzel, kapsamlı, yenilikçi makaleler kaleme alacağım. Yine liderlik, vizyon, 21. yüzyıl, bilimsel gelişmeler, stratejik yönetim gibi konularda sizlere yazacağım. Yine, Türkiye’nin profesyonellerini 21. yüzyıla taşıyabilecek modelleri, kavramları, yenilikleri bu köşede gündeme getirmeye devam edeceğim. Yine iyi sentezlenmiş, evrensel kalitede, yepyeni, vizyon sağlayıcı, ufuk açıcı ve bilimsel bilgiler sunmak için delicesine çalışacağım. Çünkü her yazının benim için bir dostluk, vefa, iletişim ve paylaşım değeri var. Her yazı, çok özlediğim dostlarıma, Türkiyeme, sizlere, sıcak bir selam, hasret dolu bir mektup demek.

Beni anlayışla karşılayacağınızı ümit ediyorum. Sizleri, tüm arkadaşlarımı, dostlarımı, Türkiye'mi çok seviyorum ve çok özlüyorum.

Ve kendimi affettirmek için sizlere bir sürprizim var. Tıklayın bakalım:)

http://video.google.ca/videoplay?docid=-3682908197461075712&q=fahri+karakas

Karların nihayet eridiği ve yerini bahar yağmurlarına bıraktığı Montreal'den sizlere kucak dolusu sevgi ve selamlar efendim.










 
Toplam blog
: 279
: 2488
Kayıt tarihi
: 09.09.06
 
 

Dr. Fahri Karakaş, Londra’da University of East Anglia’da görev yapmaktadır (Norwich Business Sch..