Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Haziran '08

 
Kategori
Şiir
 

Mor dağlar ve şarkılar

Mor dağlar ve şarkılar
 

alıntı


Mor renklerin en gizemlisidir. Ayrılığı düşündürür bana nedense.
Dağlar çoğu zaman mordur. Gökyüzü mavi.
O sonsuz doyumsuz maviye ulaşmak için, dağlar uzanır durur gökyüzüne, ama bir türlü kavuşamaz. Onun içindirki, zaman zaman bulutlar iner dağların yanına. Bembeyaz kollarıyla kucaklar yumuşacık. Bazen grilerde ağlaşırlar beraber.
Dağların yamaçlarında yeşiller, pembeler, sarılar neş, eyle oynaşırken, doruklar özlemle bembeyazdır, donmuş göz yaşlarıyla..

O şarkıyı duyarsan bir gün,
Bir zamanlar bana yazmıştı dersin.
Ne güzeldi her şey şiir gibiydi
Son satıra ayrılığı eklersin.

Gül kurusu akşamlarda ufka dalarken
Sesimi getirir rüzgar duyarsın,
Çoktan unuttum ben seni derken,
Kalbindeki ince sızıyla belki susarsın.

Gönlüne vurursa hüzün dalgası,
Aklına seni üzmek için gelmedim
O şarkıyı duyarsan beni hatırla,
Ben seni unutmak için sevmedim..

Cansın Erol

 
Toplam blog
: 181
: 613
Kayıt tarihi
: 15.01.08
 
 

Öğretmen olan anne ve babam. Ankara'da geçen cocukluk ve gençlik yıllarım. Evimize sık,sık gelen bab..