Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '08

 
Kategori
Güncel
 

Mor ve ötesi

Mor ve ötesi
 

HADİ ÇOCUKLARRR


Bu yıl Eurovisionda bizi temsil edecek şarkı dönmeye başladı medya da,
Bakalım bu sene bize nasıl sonuçlar gelecek? Şarkının adı ilginç; DELİ, şarkıyı dinledim bence çok da güzel olmuş ve kendi tarzlarına uygun olmuş. Şarkı bu sene türkçe söylenecekmiş hadi bakalım Mor ve Ötesi kolay gelsin, sonuç ne olursa olsun grup harika bir grup.

Ooo yaşasın şarkıyı Türkçe seslendirecekler diye sevinemiyorum, Sertab ve Kenan a haksızlık olur bana göre onlarda bizi çok güzel temsil ettiler. Sertab'ın sonucundan belli zaten. Kenen'ı algılayamadılar ama o dönemde çıktığı çakkıdı olsaydı daha iyi olurdu sanki, diğerlerini ele almaya bile gerek yok, arada kaynadılar gitti.

Mor ve Ötesi nin iyi bir sonuçla dönmesini diliyorum. Gerçi yarışmanın eski havası da kalmadı TRT bu konuda biraz daha fazla reklam yapmalı, medya zamanı geldikçe bizi daha fazla dürtmeli, kimbilir o yarışma günü dizi seyretmeye ara veririz:)

Ben şarkıyı beğendim nasıl eleştirilirse eleştirilsin, sözleri güzel, sözlerden herkes kendine bir anlam çıkartmalı bence, Harun Tekin-Kerem Özyeğen-Kerem Kabadayı-Burak Güven BOL ŞANS VE BAŞARI...

 
Toplam blog
: 42
: 1042
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Hayata olumlu bakmaya gayret eden bir anneyim. 1975 Eskişehir doğumluyum, Anadolu Üniversitesi mezun..