Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Kasım '08

 
Kategori
Futbol
 

Moral kaynağımız cimbom, yine imdadımıza yetişti

Moral kaynağımız cimbom, yine imdadımıza yetişti
 

Önemli bir maç.
Pardon.
Önemli bir maç olduğunu söyledim.
Bizim Cim Bom maçları hakikaten önemli mi?
Bizim açımızdan pek de öyle ciddiye alınacak maçlardan değil Cim Bom maçları.
Sonuç muhtemelen belli.
Doğrusu üç puan her zaman bizim hanemize yazılırda, skorun ne olacağı daha çok konuşulur.
Hani arada bir bizi yenseler de e o kadarcık olsun.
Yoksa Cim Bom bu maçların figüranı olmaktan kurtulamayacak.
Neyse.
Eğlenceli olacağa benziyor.

Cim bom kazanacağından emin gibi.
Emin ola dursunlar.
O emin oldukları dönemde de 6 gol mü ne atmıştık?
Yoksa yanlış mı hatırlıyorum?
Geçen sene talihsizlikler sonrasında bizi zar zor elemişlerdi.
Kaç kırmızı kart çıkarmıştı hakem Cüneyt Çakır.
Kart göstermediği futbolcu var mıydı?
Neyse.
O zaman olan oldu.
Tesadüfen bir de şampiyon oldular.

Geldik bu seneye.
Cim bom iyi gidiyor gibi görünüyor.
Yani iyi gibi görünüyor.
İyi falan değil.
Onlar kendilerini inandırmışlar.
Geçen seneyi hatırlıyorum da Cim Bom’lu arkadaşlar maç öncesi tek kelime etmiyorlardı.
Stres ve endişe içlerine oturmuştu.
Ama sevgili Cim Bom’lu dostlarım.
Bu akşam sizi kızdırmak hayli keyifli olacak.
Üzgünüm.
Çünkü sizi yeneceğiz.
Hem de farklı yeneceğiz.
Acaba kaç gol atarız?
Bir arkadaşım maçı 4-0 alacağımız yönünde bir tahmin ileri sürdü.
Bir başka arkadaşım 3-0 olacağına dair bir tahmin ileri sürdü.
Ben Homeros’un skor tahmini yarışmasına 3-0 biteceğine dair tahmin yaptım.
Ama sonra düşündüm, o skor tahminini çok mütevazi buldum.
Bu maç 4’ten aşağı atmayız Cim Bom’a.
Doğrusu benim de içimde böyle bir his var.

Sonuçta biliyorsunuz.
Cim Bom bizim moral kaynağımız.
Ne zaman dara düşsek, imdadımıza yetişiyorlar.
Ve müthiş bir moral ve özgüven oluşmasına neden oluyorlar.
Şimdi tam da bir Cim Bom moral dopingine ihtiyacımız var.
Ve her zaman ki gibi bizimkiler bu gece bize güzel bir eğlence hediye edecekler.
Ayrıca ilave edeyim efendim.
Guiza bu maçın yıldızı olacak.
Ve kendisinden 3 gol bekliyorum.
Şayet Alex oynarsa zaten fark daha da açılır.
Cim Bom’lular dua etsinler de Alex oynamasın.
Yoksa öyle 4’le 5’le kurtaramazlar.
Bilesiniz.
Benim skor tahminlerim zaten Alex oynamayacağına ilişkin skor tahminleriydi.
Eğer Alex oynarsa, Cim Bom farkın büyümemsi için oynayacak kuşkusuz.

Tabi ben böyle zamanlarda Cim Bom’lu arkadaşların yerinde olmak istemem.
Ne zaman ki Sarı Kanarya dara düşüyor.
Cim Bom çıkıyor karşısına.
Gerekeni yapıyor.
Moral depoluyor.
Ve sonraki günlere iyi bir moral doping oluyor Cim Bom galibiyetleri.
Hoş, hani öyle 1-0 veya 2-0’lık galibiyetleri galibiyet olarak da nitelendirmiyorum.
Hatta bu maçta 3-0 bile ciddiye alınacak bir skor değil.
En az 4-0 olmadı mı bu maçın tadı tuzu olmaz.

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..