Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Eylül '06

 
Kategori
Otomotiv
 

Motorsiklet

Motorsiklet
 

Adı Kerim, mahallemizin sucusudur. Güçlü kuvvetli yağız bir delikanlıdır. Böyle olmasa, 22 litrelik bidon suyu nasıl çıkartabilir altıncı katlara. Yakınlara elle götürüyor suları. Uzak müşterilerine su taşımak için, yeni bir Çin malı motorsiklet satın almış, ama bin pişman bizimkisi...

Kerim dertli ya anlatıyor “yaptığım yanlışa sadece bir tek gerekçe buluyorum, motosiklet konusunda bilgisizliğim. Motosikletin görünüşüne ve fiyatına aldanarak bu motoru aldım. İyi markalarda, bu motora benzeyen motosikletler,10000 ytl nin altında değildi, bende bu motoru almak zorunda kaldım. Meğer 2300 ytl mi sokağa atmışım. İlk önce vidalar düşmeye başladı, Bir ay olmadan aküsü bozuldu. Motoru bakıma sokuyorsunuz, serviste 40 ytl para öde, elektirik ünitesi yanar, ön teker bilyeleri dağılır, amortisör patlar, egsoz bozulur göstergeler yanmaz, fren teli kopar ,gaz teli kopar, disk çatlar, buji patlatır, motorun içinde bazı parçalar kırılır şu an 9500 km deyim evet motorumu kullanıyorum ama hesap ediyorum 400 ytl bakım için vermişim ve bana garantili olduğu söylenen motor için toplam 600 ytl para ödetmişler. Yazık verdiğim paralara şimdi satmaya çalışıyorum 1700 ytl para istiyorum kimse vermiyor ama bunu acı bir şekilde öğrendim aman aklınız varsa servisi iyi olan ,bu işin adam gibi yapan bir yerden motor alın en önemli şey servistir, bunu unutmayın.”

Çin malı motorsikletler, bisiklet fiatına, sıfırını 1000 ytl’ye bile satın alabilirsiniz… Ancak bizim sucu Kerim’in yaşadıklarını unutmayınız… Ayrıca Motorsiklet ehliyetide şart, maliyeti 500 ytl civarında.

Lütfen kaskınızı takmayı da unutmayın…

 
Toplam blog
: 359
: 4545
Kayıt tarihi
: 05.06.06
 
 

İstanbul Kadıköylüyüm.Yardım seven, sevimli bir insan olduğumu söyler dostlarım... Eşimi, kızımı,..