Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Temmuz '07

 
Kategori
Gezi - Tatil
 

Motorsikletle İ - F -İ - Fethiye Kabak Koyu

Motorsikletle İ - F -İ - Fethiye Kabak Koyu
 

Orman yollarından Akdağ'ı aşıp güneye geçince hava yine sıcaklaştı. Ne güzel yaylada soğuk soğuk oturuyordum aslında:)

Akdağ'dan yol Işıklı Gölü'nün oralara iniyor, sağa doğru devam edince de Çivril. Bu aradaki yolda çok güzel haşhaş tarlaları vardı. Mor ve beyaz çiçekler açmış haşhaşları ilk kez böyle gördüm. Çivril'den devam edip Denizli'ye gelince şehirde biraz turladım. Hava da iyice sıcaklaşmıştı öğlen vakti olduğu için, yolcu yolunda gerek diyerek Fethiye'ye doğru yola çıktım. Acıpayam'ı geçtikten sonra ana yoldan gitmek yerine kestirme gözüken Çameli tarafına döndüm. Kestirme oluşundan çok daha ufak yerlerden geçmek için tercih ettim bu yolu aslında. İyi de oldu. Toroslardan dolana dolana giderken güzel yerler gördüm. Toroslar'ın karlı zirve manzaraları da güzeldi. Yolun bitiminde de direkt Fethiye'nin içine gelmiş oldum.

Girişte bir yemek molasından sonra hep ismini duyduğum Kabak Koyu'na gitmeye karar verdim.Etrafta pek kimse bilmeyince İstanbul'dan telefonla yardım alıp önce Ölüdeniz'e oradan da Faralya tarafına devam ettim. Bu yol gidip gidip Kabak Köyü'nde sonlanıyor. Yolda Likya Yolda işaretlerini gördüm, ara ara sahile gelip sonra biraz daha içerilere giriyor yol demek ki...

Kabak'a geldikten sonra aşağıya inen toprak bir yol var. Arazi motoru için çok dert bir yol değil ama yine de dangul dungul iniyorsun. Koyda 4-5 pansiyon ve bazı evler var. Bir ara betonarme bir inşaat başlamış ama sonra durdurulmuş herhalde ki aşağılarda yarım yamalak duruyor. Yanlış bir tarafa sapıp oralara gittikten sonra dönüp Turan Camping'in oraya geldim. Turan Camping'de çadırla kalma olayı yokmuş zaten benim hedefim Chris'i ve Reflections Camping'i ( http://www.geziyorumlari.com/index.php?option=com_content&task=view&id=462&Itemid=158 )bulmak. Motoru bıraktıktan sonra oranın tarifini alıp gidiyorum. Zaten Turan Camping'in hemen arkası...

Eski bir gezgin olan Chris işletiyor burayı. Dolaşa dolaşa yolu Türkiye'ye düşmüş ve burada kalmış. Bir ara Güney Amerika'yı motorsikletle dolaşmış, benim motorla geldiğimi duyunca biraz ondan konuştuk...Chris her şeyi elleriyle yapmış. Ben oradayken de birşeyler yapmaya devam ediyordu. 3-4 tane bungalow, çadır alanı ve yemek yiyip sohbet etmek için güzel bir veranda var. Ayrı bir şaheser olan banyo tuvalet ortak. Ben gittiğimde henüz sezon açılmadığı için etraf sakindi. Sadece Turan Camping'de kalan bir yoga grubu ve tek tük başka insanlar vardı. Yoga grupları sık sık kullanıyorlarmış burayı.

Bir ara burada bir camping işletmeyi düşünmüştük. Oraya gidince bu düşüncem yine depreşti ama sonra vazgeçtim. Sıcak bana göre değil. Kocayayla'dan sonra sıcakta dili dışarıda yatıp duran köpekler gibi oldum burada ki daha aylardan Mayıs...Denize gitmeye bile üşendim çoğu zaman. Üç günün sonunda da ben daha fazla duramayacağım burada diyerek tası tarağı toplayıp tekrar yola çıktım.

Çok güzel, sesiz, sakin, huzurlu bir koy Kabak Koyu. Dinlenmek için ideal. Yalnız son gün farkettim ki koyda bazen bir kanalizasyon problemi olabiliyor. Görülesi bir de şelale varmış ama ben mayışmaktan gidip göremedim...Ha bir de doğal adaçayları var etrafta. Chris size rehberlik edecektir her konuda, sorun söylesin:)

http://www.geziyorumlari.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1525&Itemid=149

 
Toplam blog
: 30
: 1532
Kayıt tarihi
: 15.04.07
 
 

Gezmeyi görmeyi severim. Aslında endüstri mühendisiyim ama 2 sene önce çalışma hayatına ara verdim. ..