Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Temmuz '09

 
Kategori
Kitap
 

MS 2150

MS 2150
 

Sizi bilmem ama ben bazı kitapları okuduktan yıllar sonra kütüphanemden tekrar alır okurum. Sanki o kitaplar fikir dünyama daha önce döşedikleri yola ikinci okuyuşta asfalt dökerler. Veya etrafına ağaç ve çiçek ekerler.

Thea Alexader’ın Akaşa yayınlarından çıkmış bu kitabı da öyle. Yaz sıcaklarının eve hapsettiği saatlerde üçüncü kez okudum.

“Arkadaş geçmiş veya gelecek, gözümle görmediğim hatta dokunamadığım şeylere inanmam” diyorsanız, okunacak bir kitap değil. Ama eğer benim gibi geçmişle gelecek arasına bu günü köprü kurmak istiyorsanız nefis bir başyapıt.

Nedret Şanlının akıcı çevirisi de, sizi sımsıkı sarıyor, alıp götürüyor. 384 sayfalık bu eseri bir solukta okuyacağınıza, hatta benim gibi tavsiye edeceğinize inanıyorum.

Ben bu dünyada bulunuşumuzun gerçek nedenini, bürünülen mikro kişiliklerden ve davranış kalıplarından sıyrılıp, makro felsefeyi benimsediğimiz ve uygulamaya koymayı başardığımızda farkındalığımızı geliştirip bambaşka bir boyuta, hatta boyutlara geçişin yolunu da bulacağımızı en yalın haliyle bu kitapta buldum. Parapisikolojiye merklıysanız ve hala okumadıysanız tavsiye ederim.

Kitabın tanıtımındaki, “Bir Bestseller olan bu Makro Felsefe Klasiği, M.S. 2150 yılının muhteşem dünyasını, dünyamızın geçirdiği inanılmaz değişimi, insanlığın ulaştığı olağanüstü düzeyi ve hepsinin ötesinde de son derece yüksek bir anlayışı, MAKRO FELSEFE'yi anlatıyor.

Gelin siz de, bir gece uyku halindeyken geleceğin güçlerinin yardımıyla günümüzün mikro dünyasından, 2150'nin Makro dünyasına götürülen Amerikalı Vietnem gazisi, psikolog Jon Lake'in bu mucizevi, bilgi dolu yolculuğuna, bu vaat ve tehlike dolu serüvenine katılın. 2150'nin bugünkü dünyamızdan çok farklı olan hayranlık verici güzellikteki dünyasını keşfedin. Bu Makro dünyanın düşünce ve eylem biçimini inceleyin. Sonunda içinizin umut ve çoşku dolduğunu, bilincinizin genişlediğini, hayata bakışınızın tümüyle değiştiğini görebilirsiniz. Evet, bu okuyup bir kenara koyabileceğiniz bir roman değil, yaşamınıza uygulayabileceğiniz bir Makro felsefedir! GELECEĞİN DÜNYASINA YAPACAĞINIZ BU YOLCULUK BUGÜNKÜ DÜNYANIZI DEĞİŞTİREBİLİR!” cümleleri bana hiç abartılı değil mütevazi bile geldi diyebilirim.

Çarşamba, Temmuz 08, 2009

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..