Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Eylül '08

 
Kategori
İnternet
 

Msn'de kişisel iletiler

Msn'de kişisel iletiler
 

İnternet son yıllarda hayatımızın neredeyse odağına yerleşti, olmazsa olmaz parçası oldu. Alkol, sigara gibi kiminde bağımlılık bile yarattı. Günlük ihtiyaçlarının dışında bilgisayarların başından ayrılamayanlar oldu. İnterneti kullanan herkesin bir de Msn adresi var. Artık dünyanın bir ucunda bulunan yüzünü hiç görmediği biriyle saatlerce sohbet yapabiliyor insanlar. Hem de görüntülü olarak…

Günümüzde, interneti bilmeyen, kullanmayan yoktur diye düşünüyorum.

Msn’de kişisel iletiler bölümü var. Oraya herkes içinden geçen, beğendiği bir sözü yazabiliyor… Bu yazılan metin, isimle birlikte her zaman görünüyor, okunabiliyor. İşte birkaç aydır bu ‘kişisel iletiler’e taktım ben. Notlar almaya başladım, yazdıkça ne denli ilginç olduklarını da gördüm. Bu iletileri değişik başlıklar altında paylaşmak istedim. Yazılanlar, çoğu kez msn sahibinin o andaki ruh durumunu yansıtması bakımından önemlidir diye düşünüyorum. İletiyi okuyup, kişinin mutlu mu, kederli mi, aşık mı, iyimser mi, karamsar mı olduğunu az çok tahmin edebiliyorsunuz. Daha fazla uzatmadan girelim mi Kişisel İletiler dünyasına, ne dersiniz?

Aşk Dair Kişisel İletiler

- Ben sende bütün aşklarımı temize çektim.

- Elveda çiçeğim, kokladığım sabahlara kadar, yüreğimde derin yaralar bir daha doğuncaya kadar

- Gözler kara, yürek yara.

- İlkbaharda bekle beni demiştim, oralarda kış bahar olmuyor, düşlerin mi yoksa sen mi değiştin, ayrılıktan aşka sıra gelmiyor…

- Asla vazgeçme

- Koklasam saçlarını bir gece ta fecre kadar

- Sen benim hayatımda piyonsun seni kaybedersem 2 puanım gider, ben senin hayatında şahım beni kaybedersen oyun biter.

- Türk kızları Hint kızlarına benzerler öküzlere taparlar

- Zaten bir anda sevmiştim seni, çok geçmez unuturum…

- Bir kızın en güzel çeyizi, öpülmemiş dudakları ve çalınmamış kalbidir.

- Aşk iki kişilik, benimki tek kişilik.

- Bak ben bir deliyim efendi ol, al işte sana bir yol, ya şimdi benim peşimi bırak ya da git bir güzel tedavi ol.

- Ben mecnunumu buldum, darısı bulamayanların başına.

- Sen senden geçeni değil, sana gelen aşkı yaşa.

- Ben seninle toprağa girerim diyenleri çok gördüm. Ben öyle diyenleri toprağa hep yalnız gömdüm.

- Benim sevgim büyüktü ama seninle küçüldü.

- Beş para eder mi varlığın ki yokluğun beni acıtsın.

- Eğer sen bana gözlerinle değil de kalbinle bakmış olsaydın seni ne kadar sevmiş olduğumu anlardın.

- Giden gitmiştir, gittiği gün bitmiştir. Ben gideni değil, giden beni kaybetmiştir.

- Kaybettiğim aşkların hesabını kalbimden çekin, bildiğim kadarıyla limitsizim.

- Sokaklar çıkmaza döndü, seven gönlüm derde büründü, bırakın tek başıma, bırakın Allah aşkına.

- Gözlerime bakıp da ağlama diyorsun, sensizlik ne acı bilmiyorsun.

- Artık hiçbir şeyin anlamı yok.

- Sen bu kalbin bi tanesi…

- Dilimden düşmüyor, kolaysa gel de al içimden söküp aşkını, çektiysen kahrını helal et hakkını, zorlu sevdam hoşça kal.

- Ardında yaralı bir kalp bıraktın.

- Vazgeç gönül vazgeç, seni anlayan yok.

- Sevmiyorum şu saatin sesini, akmasın dursun zaman, her şeyin bir öncesi ve sonrası vardır derler ya; YALAN. Bugün değil, yarınsın sen.

Hayata Dair Kişisel İletiler

- Gülümse, ağlarken bile gülümseyeceğim.

- Ey hayat ölüme şükret, seni onun yüzünden seviyorum!

- Hayatı gözyaşlarınla ödüllendireceğine, gülücüklerinle cezalandır.

- Hoş buluştuk.

- Toprağa sürdüm yüzüm bu gece.

- Kızlarım ve ben

- Dışarıda yağmur var. İnanma sen yağmurlara ve rüzgarlara onlar hep yalancı.

- Atın beni denizlere yalan dünya size kalsın.

- Güneşin altında yeni bir şey yok.

- En iyi kumsal daha yürünmemiş olandır.

- Şu çeşmenin haline bak, su içecek tası yok.

- Güzel İzmir gavur değil.

- Okuduklarımız değil, hatırladıklarımız bizi bilgili yapar.

- Taş olacağına toprak ol ki, renk renk çiçeklerin açsın.

- Bu zamanda ya kral olacaksın, ya köle… Kral olamazsan eğer, köle olmaya razı olacaksın.

- Firar etmiş her söz, yaydan çıkmış ok gibi.

- Özgürlük sonu meçhul bir firardır.

- İnsanlar poşetteki çay gibidirler, sıcak suyun içine atmadan renkleri belli olmaz.

- Yarın uyanmak için sebebiniz varsa, uyanın hayattan zevk alın.

- Beni görüp kendini sınama, sadece görebildiğin karadım. Hayat bir kumarsa zarları ben atarım.

- Uçurumun düşerken bile, hayata gıcıklık olsun diye gülümse…

- Her günü hayatınızın son günüymüş gibi yaşayın, bir gün haklı çıkacaksınız!

Genel konularda Kişisel İletiler

- Cim bom bom sensin gerçek şampuan

- Oğlumun adını mafya koydum, artık ben bir mafya babasıyım.

- Bizde üçgen, dörtgen, kare vardır, yamuk olmaz.

- Kimseye söyleyecek sözüm, yaş dökecek gözüm ve verecek hesabım yok artık.

- Yaşasın teyze oldum!

- Konuşmak bir ihtiyaçsa, susmak bir sanattır.

- Ağladığımı kimseye söyleme anne! Onlar beni kral biliyor.

- Çok yaratıcıyımdır, acayip sorun yaratırım.

- Erkek adam renkli takım tutmaz.

- Gençlerin aynada göremediklerini yaşlılar bir tuğla parçasında görürler.

- Denizi içerken maviler takıldı boğazıma.

- Söz kantardır, insanı tartar. Doğru konuşursan şerefin artar, sukut edersen itibarın artar, yalan söylersen ocağın batar.

- Ahım ah olsun bahtın kapalı dursun, borcunu öde bahtın açık olsun.

- Msn eklediğim kişiler, msn kabul ederse sevinirim!

- Acıyor!

- Pala Remzi – Pala Musacan

- Yokuşta akmayan ter, inişte gözyaşına döner.

- Dışarıda kuyruk var! (Açık lise kayıt kuyrukları)

- Tutmayın beni coğrafya kitabı yazacağım! (Hep eksik gönderir Ankara)

- Kralına yol vermişim, soytarısıyla uğraşamam.

- Bilginin efendisi olabilmek için, çalışmanın esiri olmak gerek.

- İçimde bir kadının ninnisi.

- Doğruyu duymaya tahammül edemeyenler, yalanı hak eder.

- Tekbaşına’lığını tercih ettim, yalnızlığın sende kalabilir.

- Dostluk kaybolduğun bir ormanda sana yol gösteren bir ışıktır.

 
Toplam blog
: 107
: 1402
Kayıt tarihi
: 01.11.06
 
 

1970 yılında Siverek'te doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Tarsus'ta tamamladım. İstanbul Üniversitesi ..