Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Haziran '07

 
Kategori
Mizah
 

Msn iletileri

Msn iletileri
 

Msn’in en çok kullandığımız özelliklerinden biridir, nikimizin yanındaki msn’in ileti kısmına bir şeyler yazmak. Bu iletilerden kişinin hangi durumda olduğunu anlayabiliriz.

UYKUM VAR (Bu arkadaşımızın uykusu gelmiş. E git uyu o zaman)

UYUYOR (Uyuyor. İletiyle aynı oldu bak )

AŞK LAZIM. (Bu arkadaşımızın da sevgilisi yok. İnternetten sevgili arıyor kendine)

ARTIK TATİLE GİTMEK İSTİYORUM. (Bu arkadaşımızın parası, tatil köyü her bir şeyi hazır. Sadece tatil tarihini bekliyor)

EĞLENİLECEK KIZ VAR, BİR DE EVLENİLECEK KIZ VAR. (Bu arkadaşımız da Emel Müftüoğlu'nun yeni kaset çıkardığı haberini vermekte)


SEVDİM DE NE OLDU, EFES PİLSEN ZENGİN OLDU. (Bu ileti koyan arkadaşımız da belli ki tek taraflı bir aşka tutulmuş. Şimdi bu duvar yazısını görünce her ne kadar kendisi duvar yazısı olmayıp bir yer yazısı olsa da, aklıma Tarık Akan ile Gülşen Bubikoğlu'nun oynadığı Ah Nerede isimli film geldi. İzleyenler bilir Ferit (Tarık Akan), Zehra'nın (Gülşen Bubikoğlu) yaşadığı evin hemen karşısına Seni Seviyorum yazmıştı. Sonra aynı hareketi Mahsun Kırmızıgül oynadığı dizi filmde yapmıştı. Ki futbol maçlarındaki 9 kusurlu hareketten biriydi bu hareket. Bu arada duvara yazıyı yazan arkadaşımıza yakında Efes Pilsen dışında başka bir içki markası sponsor olmak istiyormuş)

ÇOK YOĞUNUM, BAŞIMI KAŞIYACAK ZAMANIM YOK ( Yoğunsun ama başını kaşıyabiliyorsun. )

SICAKLARI PROTESTO ETMEK İÇİN ÖNÜMÜZDEKİ PAZAR GÜNÜ ALSANCAK LİMANINDA TOPLANIP SOYUNUYORUZ (Bu arkadaşımız solcusu-sağcısı tüm insanlara yeni bir miting haberi vermekte)

DENİZ DE YÜZÜYORUM (Hayır yapma öyle bir şey, sen yüzme bilmiyorsun ki.)

KALBİNİZİN SESİNİZİ DİNLEYİN(Kardeşim Umut, internetten bir radyo açmış. Kalpsiz olanlar giremiyor o zaman bu siteye değil mi. Radyo dedim de, radyo da program yapmak istiyorum. Bakalım ne zaman dj'lik yapacağım. Her gün veya her hafta değil de yılda 1 gün dj'lik yapsam bile iyi. Şöyle yaparmışım. Serdar Pakırel'in yılda 1 gün yaptığı programa hoşgeldiniz. Programımızın yayın süresi 1 dakika. 1 dakika dolmak üzere sayın dinleyiciler. Programımız burda sona ererken yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşşş. Yayın bitti bir teşekkür bile edemedik. Sayın dinleyicilerime istek parça da çalamadım. Seneye çalarım belki. )

Bazen de kişi dakika-dakika yaşadığı şeyleri yazar. Örnek mi;

MMM KAVUN YİYORUM. (Afiyet olsun. Belli ki bu arkadaşımız karpuzcu değil de kavuncu. Bu arkadaşımız msn'deki arkadaşlarına 'Dur gitme daha karpuz kesecektik hesabı, dur gitme daha kavun kesecektik de diyor mudur acaba' )

Aynı kişinin 5 dakika sonra ki iletisi

YETKİLİLER GÜNDE 2 LİTRE SU İÇİN DEDİĞİ İÇİN ŞU AN DA SU İÇİYORUM.

Aynı kişinin 3 dakika sonra ki iletisi

KAVUN YEDİM, ÜSTÜNE DE SU İÇTİM YA, ŞİMDİ DE TUVALETTEYİM. NASIL SÖYLESEM SANIRIM ŞEY OLDUM. (Geçmiş olsun canım. Kavunun üzerine su içersen böyle olur. )

Serdar Pakırel

Dipnot 1 : MSN İLETİLERİ isimli çalışmam www.blog.milliyet.com.tr sitesinde(Olmuyor ama Serdar bey siz de mi?)

 
Toplam blog
: 7
: 560
Kayıt tarihi
: 31.12.06
 
 

Yazdıklarımı daha çok kişi okusun diye Milliyet blogu seçtim.Hayal etmeyi ve üretmeyi seviyorum. Öze..