Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Mayıs '08

 
Kategori
İnternet
 

Msnimden inciler

Msnimden inciler
 

-MSN

-Günümüz teknolojisinin en müstesna ürünlerinden.

-Biz turizmcilerin olmaz ise olmazı.

-Hoş.

-Günümüzde MSN olmadan bir yaşam düşünmek hakikaten çok zor.

-MSN sayesinde haberleşme maliyetlerimiz % 80 civarında düştü.

-Ve hemen hemen her işimizi MSN ile görür hale geldik.

-Benimde MSN kayıtlarım hayli yoğun.

-Ve turizmci olmam sebebi ile Antalya’da bulunan hemen hemen her otelden birkaç kişi kayıtlı MSN adresime.

-Sadece otelciler değil.

-Turizm acentalarında görevli olan bir çok personel.

-Antalya içerisinde bulunan ve turizme yönelik çalışan bir çok esnaf.

-Ve yurtdışı partner acentalarda görevli personeller.

-Yani anlayacağınız yüzlerce insanla oturduğunuz yerde anında haberleşiyorsunuz.

-Müthiş bir şey.

* * * * *

-MSN’de en fazla dikkatimi çeken şey ise kişisel iletiler.

-Sabah masama oturupta MSN’i açtığımda iletilerde neler yazıyor diye bakmak en keyifli uğraşlarımdan birisi oldu.

-İlginç ilginç iletilerle karşılaşıyorsunuz.

-Alın size MSN incilerinden bir demet.

* * * * *

-AYTAÇ KAYA “Daha iyi olmazmıydıııııı”

-YEŞİM OTSUZ “Bazen şeytan diyorki!!!!!!!”

-EGE DOĞAN “Müziği hisset ruhunu gizle ilacı al içindeki canavarı besle”

-MERT MEHMET “Kişisel bir ileti girin olmadı çıkın. Banane”

-EBRU SEZER “Sous chef aranıyor”

-LEVENT BAŞARIR “Avrupa fatihidir Galatasaray, Galatasaraylıdır bütün aslanlar. Ne Fener, Ne Beşiktaş, ne de Trabzon bir tek sensin şampiyon GS.”

-EMİNE HANIM “Küçük şeylerle uğraşanlar küçük kalmaya mahkumdur”

-METİN DURMUŞ “Boş yerim var ama siz yine de satmadan bir sorun!!!!!”

-TÜRKÂN GAYRET “Artık ben de teyze oldum”

-MUHARREM ATA “Cumhuriyetin güneşi varken ampule gerek yoktur. Gereksizse söndürün”

-SEDAT ÇAVUŞ “Üzülmeyin fenerli dostlar, siz de yenilenlerin şampiyonusunuz”

-DİLEK TÜRKÖZ “Kaya Eagles Golf Club yok mu golf oynamasını bilen hiştttttttt”

-UĞUR UMAY “Bir grup garip, Bir garip grup”

-MUTLU ÜRKMEZER “Ablbibebcahmbpvyrbmbiedbkç”

-ERAY URAZ “Kağıt bir gemidir devrim bütün gemiler hurdaya çıksa da sonunda taşıdığı özgürlük şiiriyle batmadan yüzer nicedir dünya sularında”

-ÖZLEM ZORLU “Sultan suite satsanıze be kardeşim. Duymadınız mı?”

-ÇİĞDEM KARBEYAZ “Cümleler doğrudur, sen doğru isen, Doğruluk bulunmaz sen yanlış isen”

-EMİN ÜLKER “Fener, Sivas eeeeeeee gerisi gelsin yokmuuuuuu”

-MURAT MUTAN “Her şey yapılabilir bir beyaz kâğıtla…….!!!!!!!!”

-SEVCAN ONGUR “Şahin bakışlımmmmmm”

-İNCİ BAŞ “Anakadın”

-ESRA AYHAN “Aşkın S hali”

-ASU ÇETİN ÜNAL “Arsız ayaklar altında verilen emekler”

-SEVİL YEŞİLDAĞ “Baba beni de götürsen ne olur”

-DENİZ YİĞİT “Güldürmeyin beni. Güldürmeyin beni. Güldürmeyin beniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.”

-HAKTAN BEY “Of be canımı çok sıkıyorsunuz”

-KORAY SEVEN “Stres yüklü bombayım, ne olur yaklaşmayın, patlarım sonra”

-ERHAN “Kanaltürk satılmış! HiiHiiHiiHiiHiiHii”

-AYLİN ERTOSUN “Aşk aşk ve aşk. Nerdesin ha”

-GÜL KUBAN “Genel müdürüme şikâyet ederim. Akıllı olun”

-CANAN FİLİZ “Hahahayt sevsinler”

-AHMET AYDIN “Öldüm öldüm dirildim. Dirildim de yine öldüm”

-CENGİZ AYDEMİR “Acentalar hesaplarınızı kapatın yoksa kötü olur. Söylemedi demeyin”

-GÜLDEN IŞIK “İsrailli grup çok yordunuz bizi”

-SERAP “Bu gün bütün saatler dolu, greenfee isteyenler yarına baksınlar”

-SERHAN DEMİR “Herkes golf oynasın biz çalışalım. Yok öyle yağma”

-SEDAT SERBEST “Benim aslan yeğenim”

-FATİH “Yaz geldi havalar sıcak Ruslar geldi plaj canlanacak”

-ÖZGÜR BARIŞ “Havuz başı cıvıl cıvıl”

-DİDEM AYDIN “Rüyamı neye yorsam bilemedim”

-ŞEYDA ÖZDEMİR “Bir şey isterken aracı koymayın”

-KEVSER ALTIN “Muhasebeci olmak çok zor”

-YOLDAŞ PAMUKÇU “Yıkılmadım ayaktayım”

-MESUT DOĞAN “Çok yoğunum rahatsız etmeyin kızarım”

-KÜBRA COŞKUN “Of of bıktım proforma fakslamaktan”

-ŞÜKRÜ ŞEN “Ssk borçlarına af geliyormuş duydunuzmu”

-HASAN ATMACA “Yuh be yuh”

-ORHAN TÜRKDOĞAN “Odalar doldu sezonu kapattık başka kapıya”

-FİLİZ CANDAN “Stop sale çekiyoruz kardeşim anlamıyo musunuz”

-SABRİ GÜCÜK “Villagelere aksiyon veriyoruz hadi satın da görelim”

-FEYHAN SEZGİN “Odaları sattım sezonu kapattım hadi bana güle güle”

-SEMRA ONGUN “31 Ağustosa kadar şorttayız. Duyduk duymadık demeyin”

-ÖZKAN ÖZDEMİR “Satışları durdurun oda kalmadı”

 
Toplam blog
: 1509
: 1145
Kayıt tarihi
: 07.08.07
 
 

Yazarım... Okurum... Öğrencilik yıllarımda çok yazdım... Kompozisyon derslerinde yazdım... Duvar ..