Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ekim '06

 
Kategori
Bayramlar
 

Mübarek ''onbir aylar'' başladı!.. iyi bayramlar!...

Mübarek ''onbir aylar'' başladı!.. iyi bayramlar!...
 

''Sigaranın her vakit içildiği, yemeğin her saat yenildiği, alkolün her daim alınabildiği mübarek onbir aylar başlamıştır. İyi bayramlar'' diyordu bir arkadaşımdan gelen bayram mesajı. Ve ben de hemen bütün sevdiklerimle paylaştım bu esprili mesajı.

Aslında fabrikasyon mesajları hiç sevmeme ve mutlaka kendi yüreğimden kopup gelen ifadelerle mesaj yazmaya özen göstermeme rağmen, bu mesaj fazlasıyla hoşuma gitmişti ve tek kelimesine dokunmaya dahi kıyamadım...

Bu mübarek on bir aylarda ne yaparım, nasıl değerlendiririm bilmiyorum ama alkolün alınabilme bölümü bana şimdiden, yaz mevsimini fazlasıyla özlettirdi bile. Şöyle deniz kenarında veya deniz manzarasına karşı kurulmuş bir masada, beyaz peynir ve kavunun düğüne davetli misafirler gibi, onlar şerefine kadeh parlatmak çok özel ve sıcak geliyor bana. Hele de canlı müzik varsa... Hele de masada, kendi aramızda bizzat müzisyen ve yorumcu arkadaşlar varsa ve de parlayan gözleri ile bir balık güneşlenmek istermiş gibi yan gelip de tabağımda yatmışsa! Daha da bir tadından yenilmiyor ve içilmiyor!...

Ahh aaahh!

Neyse... Alkol kısmı ile ilgili daha fazla konuşursam alkolik olduğum yolunda bir korku peydah olacak ki, kimsecikleri korkutmak istemem. Sadece Tekirdağ’lıyız ve ''Üj bej'' kadeh şarap adamda kan yapar diyerek noktalayalım bu konuyu.

Sigaranın her daim içilebildiği ve yemeğin her zaman yenilebildiği konuları da hangi arkadaşlara, hangi mevsimleri ve durumları özlettiriyor bilemiyorum ama girişteki mesajın vermek istediği mesaja katılaraktan, herkeslerin bayramını bu vesileyle kutlamak istiyorum...

Ve diyorum ki;

MÜBAREK(!) ONBİR AYLAR BAŞLADI ARKADAŞLAR!... Bayramınız kutlu olsun! :)))

 
Toplam blog
: 117
: 2206
Kayıt tarihi
: 22.06.06
 
 

1969 İstanbul'unda açmışım gözlerimi bu dünyaya... Ege Üniversitesi Basın Yayın Yüksekokulu, şimd..