Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '15

 
Kategori
Güncel
 

Mübarek ay geldi ortalık biraz durulur mu dediniz?

Mübarek ay geldi ortalık biraz durulur mu dediniz?
 

Alıntı


Gazete sayfalarında yine taciz, yine saldırı ve sonu ölümle biten finaller, Mübarek ay geldi ortalık biraz durulur mu dediniz? Bence düzelmez, çünkü bunu bir yıl önceden ben söylemiştim, dolayısıyla yanılmışım!
 
M. Akbulut, Ö.Yılmaz ve daha nicelerinde olduğu gibi. Muğlanın ortanca ilçesinde gecen pazar günü kaybolan C.Kayanın 3 gün sonra kanalda cesedi bulunmuş. Hem taciz, hem tecavüz hemde boğulduktan sonra kanala atılma! Türkiye bu kadar mı canavarlaştı?
 
Ben 1975 yıllarında çalışma hayatına ilk başladığım dönemde dizimden 10 cm yukarı, kısa etekler, kapri pantolonlar, kolsuz bluzlar, yırtmaçlı dar elbiseler giyerdim. Sadece ben mi? Tabiki çalışan kız ve genç evli hatta orta yaşta ki bayanlarda. Bizim zamanımızda da elbette, kendini bilmez mahalle bitirimleri vardı, ama hadlerini kızların; Ağabey, erkek kardeşleri bildirerek sorunu çözerlerdi.
 
Yine gazetede surf yaparken, Ankaranın Mamak ilçesinde sabah solist bir kadının evine giderken, parktan geçip taksiye binmek isterken!Gasp edilip hem telefonunun hem parasının çalındığını hemde tecavüze uğradığını okudum, bu hanım ister solist isterse her hangi bir işte çalışan bir birey olsun, 
saldırmak taciz etmek mi gerekiyor, inanılır gibi değil, tam da Ankara'nın göbeğinde! Önüme her gelen haber ve video da kadınlara bu denli zulüm neyin nesi? Tam yazıyı sonlandıracağım sırada İzmir, Aliağa hattında sefer yapan bir banliyö treninde seyir halindeyken, kendini bilmez bir adamın, eliyle kadının kalçasına dokunuşunu izledim ki! Bana inanın '' yuh '' çektirdi. Bu ahlaksız tacizcilere, yapmış oldukları saldırıya göre ceza verilmesi şart. Gazeteyi açtığımızda, kadınlara yönelik bu saldırılar gerçekten de artık gına getirdi.
 
Her yazımda olmasa da, sıklıkla dile getirmiş olduğum söylemimi yenilemek istiyorum, Neden mi? Çevremde bulunan, ya da konuştuğum kişilerden ''Adam sen de, sen mi kurtaracaksın ülkeyi'' Bende kanıksamama adına, böyle olayları irdeliyor ve yazıyorum. Bre cahil mütecavüzcüler, sizin hiç mi ananız, bacınız yok, onlarla namus konusunda tartışmış olsak, kesin yağ gibi üste çıkarlar! Bunlara af olmamalı, öldürmeye teşebbüste dahil olmak üzre, öldürenlere ben hala idam gelsin diyenlerdenim!!
 
İlle de eğitim şart deniyor ya ( Benim de sıklıkla kullandığım )  İyi de bu eğitim ne zaman gelecek!? Bir bilen varsa bana da söylesin. Eğitim diye diye; Yüzlerce kadınımız, kızımız telef olmasın da! Yüzlerce kadın diye yazdığımı abartılı bulup! Hadi canım o kadar da değil, demeyin! Velev ki,' onlarca' kadın! Benim için, yerine göre.  '' Dışlanan bir hayat kadın dahi '' yüzlerce tecavüzcüden çok daha değerliyse! O, eğitimde bir an önce gelsin ki, tecavüzcüleri nefsine yenik düşürmesin! Ramazan ayının tüm Müslüman alemine hayırlı olmasını dilerim, saygılarımla..
 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..