Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Kasım '13

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Mucize dolu Amerika

Mucize dolu Amerika
 

İçimizi ısıtan mucize!

İçinizi ısıtacak brokoli çorbası ile soğuğa meydan okumak artık daha kolay!

Soğuk havalarda çorba içmek içimizi ısıtır. Soğukta kalmış bir kişinin sadece üzerine kalın kıyafetler giydirip ısıtmak yetmeyebilir. Vücut ısısını da yavaşça arttıracak çözüm önerilerine dikkat edilmelidir. Soğuk havalarda çorba içmemizin sebebi budur. Çorba, hem canlılık verir hem de içimizi ısıtır.

Brokoli çorbası, hamilelik dönemindeki kadınlar için de gerçekten ilgi çekicidir. Çünkü içerdiği B9 vitamini, fetüsün beyinsel gelişimi için önem taşır; hücre yenilenmesine yardımcı olur. Bu tarif, kan pıhtılaşması için gerekli olan K vitamininden büyük ölçüde yararlanmanızı sağlar. (Kaynak: Milliyet.com.tr)

Geçen haftadan sözüm vardı. Rejimde olanlara çorba ve salata yapacaktı bizim Sebastian ama o bile 'hanımım, çorbayı salatayı sen yap beni azad et. Rejim işi beni bozar dedi... Düşündüm ve hak verdim.

Aslında hala düşünüyorum, bi' insan kendine bu eziyeti niye yapar ki... He bi' de adını bile telaffuz etmekte zorlandığım çorbanın arkasına salata bekleyin benden...

Gidin anam işinize gücünüze, uğraşmayın böyle şeylerle. Hep hamur işi yemek ne kadar saçma ve sakıncalıysa hep ot yemek de bir o kadar saçma ve sakıncalı. 

Sebastian'ı da kovdum, 'hayır siz kovmuyorsunuz, ben vazifemden istifa ediyorum' dedi.

Ben size haftaya şöyle cosur cosur hamsi kızartayım. Yanında mis gibi çoban salata. Çorbayı da unutun...

O değil de,

İyi bayramlar...

 
Toplam blog
: 1929
: 661
Kayıt tarihi
: 11.11.06
 
 

  Hayatı ciddiye almam, emeği çok ciddiye alırım. Dünyanın en vazgeçilmez üçlüsü; çocuklar, çiçek..