Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

30 Temmuz '08

 
Kategori
Sağlıklı Yaşam
 

Mucize içecek Kefir

Mucize içecek Kefir
 

Mucize içecek KEFİR


Merhabalar,
Bu gün size çok önem verdiğim, sağlık bulduğum bir içeceği tanıtmak istiyorum.
Bu mucize içecek Kafkas kefir mayası, tüm dertlere deva bir içecek, ben denedim içtim ve yüzde doksansağlığıma kavuştum, yüzde yüz diyemiyorum çünkü hala tedavilerim devam ediyor ve tam iyileştim diyemiyorum.

Mucize içecek kefirden söz etmek istiyorum sizlere arkadaşlarım,
Kefir yazdığım gibi bir maya ve onu siz yapıyorsunuz, hemen yapılışını anlatıyorum.
Kefir mayasını alıp plastik bir kaba koyun ve üstüne kaynamış soğutulmuş yada paket sütü dökün veüzerini kapatıp karanlık bir yere bırakın.24 saat bekletin ve sonra kabı açın, mayalanmış kefiri göreceksiniz zaten,
bunu yine plastik süzgeçten süzün, kefirler içinde kalacak suyu içeceğiniz kefirdir arkadaşlar.

Süzdüğünüz kefir karnıbahara benziyor ama cıvık bir malzeme, kefirin tadı ekşi ayran gibi kıvamı da yine koyu ayran kıvamında, bu kefiri rahatsızlığınıza göre günde 1 litreye kadar içebilirsiniz.
Kefiri hiç bir zaman çelik ya da metalik bir yere koymayın bozulur.
Daima plastik kap, plastik süzgeç kullanın karıştırırken kaşığınız bile plastik olsun.
Kefirden daha çok faydalanmak istiyorsanız 24 saat değil 48 saat bekletin ve daha ekşimesini sağlayın, o zaman daha faydalı olduğu söyleniyor.
Kefir mayası, mucize içecek aşağıdaki yazacağım hastalıklara iyi geliyormuş.(Bunu internetten kefir bilgilerinden öğrendim)

Kabızlık
B vitaminlerinin tümü
Karaciğer
Böbrek rahatsızlıkları
Kireçlenme
Damar sertliği
Kansızlık,
İdrar söktürücü
Mide rahatsızlığı
Astım ve bronşit
Kolesterol düşürücü
Kanser koruyucu
K vitamini
İştahsızlık
Uykusuzluk
Ayak ve koldaki uyuşukluklara iyi geliyor.
Tümör oluşumunu engelleyici
Organ yenileyici
Beyne enerji veriyor.
Yine internetten aldığım bilgilere göre,
%88 Su, %0.8 süt asidi, %0.6 Etil alkol, %1.9 süt şekeri, %2.8 kazein, % 0.7 mineraller, %0.2 Albümin, ve % 3 yağ
bileşimi içeriyor.

Mucize içecek kefiri Aktarlarda, Baharatçılarda ve büyük alış veriş mağazalarında bulabilirsiniz. Bu içecek Tubitak-MAM tarafından incelenerek bilimsel tespit yapılmış ve onay verilmiş.Kefiri çok yapıp hepsini tüketemezseniz cam kavanoza koyup buzdolabında saklayabilirsiniz.Ayrıca kefiri artık içmek istemiyorsanız, son elinizdeki kefiri suyla yıkayıp yine plastik bir kaba koyupbuzdolabının buzluğuna koyabilirsiniz.Buzlukta bir yıl boyunca saklanabilir.

Ben bir arkadaşım tarafından bunu öğrendim aldım yaptım ve içtim.
Biliyorsunuz ayaklarımın ağrısı çoktu ve rahatsızlığım kas hastalığı, ben çok uzun süredir ayaklarımın üstüne
basıp yürüyemiyordum, hemen ayaklarım uyuşuyordu ve üstüne basamıyordum.
Ama arkadaşımın bu önerisinden sonra kefiri aldım ve içtim, şimdi çok iyiyim ve yürüyebiliyorum.
Ayaklarımın iyileşmesinin en önemli nedenini kefirden bulduğumu hissediyorum, ilaçlarımı muntazam kullanıyorum ve deniz kumundan faydalanıyorum.Sizlere de tavsiye ediyorum.
Kefir alın ve için, faydası çok olan zararı olmayan bir sağlık içeceği kefir, aynı zamanda maya olduğu içinhiç bitmiyor ve süte karıştığı müddetçe hiç ölmüyor tam tersine ürüyor ve çoğalıyor.

Bu çoğalan kefirleri yakınlarınız ile arkadaşlarınız ile paylaşabilirsiniz.
İsterseniz internetten (Googleden) kefir yazıp tıklatın ve faydalarını okuyun.
Son söz, Kefir için sağlık bulun.

Herkese sağlıklı, sıhhatli, huzurlu ve mutlu günler diliyorum.
Sevgiler, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...