Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

03 Şubat '08

 
Kategori
Komşuluk
 

Mucize kurtuluş

Mucize kurtuluş
 

bebiş


Sevgili Blog arkadaşlarım, Merhabalar,

Bu gün size gerçek bir olayı anlatmak istiyorum, komşuluk üzerine, elimden geldiğince ve dilimin döndüğünce...

Yıl 2004,

Sevgili ablam ve ben sağlığımız için bir sağlık şirketine yıllık üye olduk, o sağlık şirketi her yıl içinde 2 kez kişilere genel bakım yapıyor ve acil hasta olursa hemen ilk müdahaleye en acil ve çabuk yetişebiliyorlar, işte böyle bir şirkete üye olduk.
Aradan baya uzun bir zaman geçtikten sonra ben çalışıyorum evde yokum, ablamda kalp hastası bir bayan ve o gün kalbinden çok rahatsızlandığı için aklına o sağlık şirketi geliyor ve onları acilen arıyor.

Ablamın anlatmasına göre ambülans tam 4 dakika içinde eve geliyor ve ablam zar zor kapıyı açıyor . Ambülansla gelen doktor ve hemşireler olsa gerek ilk müdahaleyi yapıyorlar ablama, Hemen bir oksijen maskesi takıyorlar ve yatırıyorlar ablamı, sakinleştiriyorlar, tam ablamı ambülansa koyup
hastaneye götürecekleri sırada, Apartmandan acı çığlıklar yükseliyor 'Yavrumu, bebeğimi kurtarın ne olur' diye bir ses duyuluyor.

Ambülansla gelenlerde duyuyor sesi ve hemen dışarı çıkıyorlar,

Bizim 4 üncü kat komşumuz, yeni doğum yapmıştı, 12 günlük bebeği vardı, ve bebeğin karnından kan gelmeye başlamış, anne evde yalnız olduğu için paniklemiş ne yapacağını bilemediği için birilerine sesleneyim diye pencereden başına dışarıya uzattığı an dışarıda ablam için gelen ambülansı görmüş ve bunun üzerine
koşarak aşağıya doğru inip 'Yavrumu kurtarın' diye bağırmaya başlamış.
İki yada üç doktor ablamı diğer doktor arkadaşlarına bırakıp hemen bebeğin bulunduğu eve gitmişler ve ilk müdahale yapılıp, bebekle birlikte ablamı da ambülansa bindirip hastaneye götürmüşler.

Hastanede ablama serum takmışlar, ablam ben gittiğimde kolunda serum vardı ama durumu iyi görünüyordu.

Bebeğide hastanede hemen acile almış ve bakmışlar, karnından gelen kanı durdurmuşlar ve anneye 'Eğer biz orada olmasaydık, siz bu bebeği hastaneye yetiştirinceye kadar, bebek kan kaybından ölürdü' demişler.

Anne olan komşumuz 4 gün sonra bebeği ile ablama ziyarete geldiğinde bende evdeydim ve bebeğin annesi komşumuz bunu bize anlattı.

Şimdi düşünüyorum ALLAHIN lutfuna bakın,

Ablam aynı gün aynı anda hasta olacak, ambülans çağıracak ve bebekte aynı anda hasta olacak ve o gelen ambülans bir yerine iki can kurtaracak, ve o bebek bu vesile ile kurtulacak.

Ben bunları duyunca hayretler içerisinde kaldım ve ALLAHIN büyüklüğüne bir kez daha inandım.

ALLAHIM sen ne büyüksün ya rabbim.

Şimdi minik kızımız büyüdü adını Zeynep koydular, şu an çok sağlklı ve çok iyi çok zeki bir çocuk oldu, üstelik ablamıda çok seviyor, ablamda onu tabiki...

Bir söz vardır, komşu komşunun külüne muhtaçtır diye,
Komşuluk böyle birşey işte,
Herkese sonsuz sevgi ve saygılar...

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...