Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Kasım '09

 
Kategori
Deneme
 

Mucizelere inanmak istiyorum

Mucizelere inanmak istiyorum
 

Her şey üstüme üstüme geliyor. Tam yoluna koydum derken aslında hiç bir şeyin yolunda gitmediğini kendimi kandırdığımı ortada bir yol bile olmadığını görüyorum.

Bu uyanıklık halim sürse mi yoksa kendimi avutmaya devam mı etsem???

Gözlerimi kapatsam unutsam mı her şeyi???

Yarın beni nelerin beklediği ortada. Umutsuzluk çaresizlik acı.

Bir mucize olmazsa !.....

Aklımdaki soruların cevabı yok. Her gün çığ gibi büyüyor belirsizlikler. İzlemekten beklemekten başka yapılacak bir şey de yok.

Mucizelere inanmak istiyorum. Beynimi kemiren sorulardan gece kabuslardan gözümdeki yaşlardan kurtulmak için mucizelere inanmak istiyorum.

 
Toplam blog
: 112
: 790
Kayıt tarihi
: 17.10.08
 
 

İnsanın kendini anlatması ne zormuş. Bu bölüm blog yazmaktan bile zor geldi. 10 Temmuz 1963 doğumluy..