Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '09

 
Kategori
Haber
 

Müdür bayan öğretmeni...

Müdür bayan öğretmeni...
 

Daha ilk okula başladığımızda annem öğretmişti. Öğretmende senin annen gibidir. Sakın başka biri sanma demişti. Sanırım, ben benim gibi çok büyük bir kesim öğretmenimize saygı ve sevgi besleyerek büyüdük. Zaman içinde okullarda bazı olayların olduğunu gördük ama böylesi sanırım görülmedi.

Kimdir bu öğretnen? Bir kadın, hem de 22 yıllık öğretmen.

Ya müdür. Bir erkek.

Bir kadının erkeğe, hele müdüre bir şey sorması mümkün mü? Mevcut zihniyete göre değil. O zaman döv resimdeki hale getir. O kişinin öğretmenlik gururu, insanlık onuru boşver gitsin.

Okulda öğrenciler nasıl etkilenir? Boşver. Hepsi öğrensin. İlerde karılarını böyle dövsünler. Kızlar da hadlerini bilsin, kocalarına ses çıkarmasın. Ne harika örnek değilmi? Haberi okumak için milliyet.com.tr

http://www.milliyet.com.tr/Yasam/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&Kategori=turkiye&KategoriID=&ArticleID=1060460&Date=16.02.2009&b=Mudurden%20kadin%20ogretmene%20dayak&ver=27

Öğretmenim: Ben hem kendi adıma hem de benim gibi düşünenler adına sizden özür diliyorum. Çünkü dolaylı yoldan da olsa böyle bir müdürün orada olmasından kendimi sorumlu hissediyorum.

Esen kalın. 16/2/2009

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..