Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '08

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Müdür olmak da bir meziyet ister.

Müdür olmak da bir meziyet ister.
 

Düşünün ki bir iş yerinde müdürsünüz.

Müdürsünüz ama insanlığınızı kaybetmişsiniz.

Müdür olmanın, yetkili olmanın verdiği avantajları insanlara eziyet çektirerek kullanıyorsunuz.

Verdiğiniz kararlardan dansöz gibi kıvırarak geri adım atıyorsunuz!

Bu da yetmiyor, insanların duygularını rencide ediyorsunuz!

Önce onay veriyorsunuz, sonrada bu kararınızın arkasında duracak cesareti gösteremiyorsunuz.

Aklınız mı yetmiyor aldığınız kararlara, yoksa zekânızın önüne mi geçiyor yetkileriniz!

Müdür olmak bir meziyet ister.

Müdür olmak, yetkili olmak, insanlara eziyet çektirmek değildir!

Müdür olmak, İnsanların sorunlarına çözüm üretmek, işletmenizin verimliliğini artırmak için MOTİVASYON kavramını iyi işlemek gerekir.

Aksi halde sizin altınızda çalışan insanların, sizlere olan ne saygısı ne de güveni kalır.

Unutmamak gerekir; Söz ağızdan çıkıncaya kadar sizin esirinizdir!

Söz ağızdan çıktıktan sonra siz onun esiri olursunuz!

Bir de dip not; Ben ne adamlar gördüm üzerinde kıyafeti yok.

Ben ne kıyafetler gördüm için adam denecek adam yok!

Resim: cinemascopian.com

 
Toplam blog
: 313
: 2778
Kayıt tarihi
: 15.03.07
 
 

16.10.1974 Samsun / Havza doğumluyum. Şu anda bir lojistik firmasının ortaklarındanım. İşimde ilk..