Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ağustos '10

 
Kategori
Okullar
 

Müdür rotasyonu durdurulsun....

Müdür rotasyonu durdurulsun....
 

Rotasyon bizi hasta etti.


Bir öğrenci istediği için OKS'den vazgecen, bir sendikacı istediği için müdürlerini rotasyon yapan ve onları-eğitimi stresten hasta eden Sayın bakanımıza....

ROTASYON
Uçurumun kenarındayım Hızır
Ulu dilber kalesinin burcunda
...Muhteşem belaya nazır
Topuklarım boşluğun avucunda
Derin yar adım çağırır
Dikildim parmaklarımın ucunda
Bir gamzelik rüzgar yetecek
Ha itti beni, ha itecek
Uçurum kenarındayım Hızır
Rotasyon zaten muzır
Cihan hazır
Bakan hazır
Ferman hazır
Kurban hazır
Uçurumun kenarındayım Hızır
Rotasyon zaten muzır...
Kendim ettim kendim buldum Hızır..

Güzelliğin zulme çaldığı sınır
Başım döner, beynim bulanır
El etmez
Gel etmez
ROTASYON'um uzaktan dolanır

Uçurumun kenarındayım Hızır
ROTASYON bir davet
Mecaz değil
Maraz değil
ROTASYON bir afet
Peri değil
Huri değil.
ROTASYON beyaz sihir
ROTASYON ölümcül naz
Buram buram zehir
Yar gözünde infaz
Bir gamzelik rüzgar yetecek
Ha itti beni, ha itecek
Güzelliğin zulme çaldığı sınır
Uçurumun kenarındayım Hızır
Ben fakir
En hakir
Bin taksir
Ateşten
Kalleşten
Mızrakla gürzden
Dabbet'ül-arz'dan
Deccalden, yedi düvelden
Korku nedir bilmeyen ben
Tir tir titriyorum Gülce'den
Ödüm patlıyor Gülce'ye bakmaktan
Nutkum tutuluyor, ürperiyorum
Saniyeler gözlerinde birer can
Her saniyede bir can veriyorum...
Erim erim eriyorum..
Ben belayı seviyorum..

 
Toplam blog
: 23
: 2681
Kayıt tarihi
: 24.08.06
 
 

Bursa İznik Elbeyli  İlköğretim Okulu Müdürüyüm. İyi bir miliyet okuruyum. Milliyet gazetesinin e..