Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '11

 
Kategori
Mizah
 

Müdürişko!

 Hapşuuuu!

Çok yaşayın müdürüm.
Sağ ol.
Bende göreyim mi efendim?
Neyi?
Çok yaşadığınızı.
Tövbe töbee!
 
Yine ne var?
Girebilir miyim izniniz olursa!
İki dakkanızı alacağım önemli bir konu var da!
Bıktım senin bu iki dakikalarından!
Müdürüm çok sinirlisiniz bu aralar!
Ama haklısınız işler yürümüyor çünkü!
Öyle mii!
Siz bakanlık müdürlük arasında mekik dokurken burası hababam sınıfına dönüyor.
Hadi ya!
Evet, efendim, vicdanen rahatsızım valla!
Eğer siz layık görürseniz şef olayım diyorum!
Maaşlarını hak ettireyim şu keratalara!
Hem sizin yükünüz hafifler!
Ben eşek miyim lan?
Estağfurullah efendim işiniz hafifler, siniriniz geçer demek istemiştim!
 
İlkokul mezunu değil miydin sen?
İşe girerken öyleydim de, çok gazete okurum ben.
Üniversiteli elime su dökemez!
Yaaaa!
Çekirdekten yetişmeyim ayrıca!
Hımmm!
 
Valla kafayı yemek işten değil müdürüm.
Çıkart artık ağzından şu baklayı!
Bizim Fatoş Hanım var ya?
Eee, noolmuş, nooolmuş?
Gel otur şöyle, kapıyı da kapat.
Estağfurullah efendim sizin karşınızda...
İki büklüm dikilme karşımda, otur şöyle. 
Yalakalıkta sınır tanımıyorsun valla billa.
Estağfurullah, saygıdan efendim, saygıdan!
Oturrr diyorum sana.
Aman çok yoruldum, hemen şuraya ilişeyim.
Öt şimdi!
 
İnterneti kapattırmadınız iş iyice çığırından çıktı!
 Öyle miii!
Kadın akşama kadar çetleşiyor yaaa!
Kim olduğunu öğrenemedim ama benden kaçmaz.
Ne zaman yaklaşsam ekranı eliyle kapatıyor.
Sadece işkooo yazısını görebildim!
Öhööö!
Sevgilisi şişko mudur nedir?
 
Sana ne canım elalemin özel hayatından?
Olur mu müdürüm dosyalar yığıldı!
Yılsonu yaklaşıyor, kimin umurunda!
Akşama kadar çay, sigara!
Sizden izin almış, yine erken çıkacam diyor!
Zaten işe az önce geldi!
Nereye fırtıyosa?
İşler yine benim başıma patlayacak!
Hem telefonla arayanların da haddi hesabı yok.
Vayyyy!
Dayımın oğlu, halamın oğlu diye işi götürüyor valla!
Hadi yaaa?
Valla.
Vayyy…
 
Geçen yemekhane de yanında oturan vardı ya?
Eeee, eniştesiymiş ya o çocuk!
Bende yan masadaydım konuştuklarını duydum!
İşte aramızda ki fark burada müdürüm!
Sizler o sırada yemeğin tadına bense masanın altına bakıyordum!
Eeeeee?
Valla müdürüm ayakları sevişiyordu yaa!
İnanmıyoruum!
Yalanım varsa şuradan şuraya gitmeyeyim!
Ama şikâyet bana yakışmaz!
 
Hı hı, tabi tabi!
Akşama kadar sende bir şeyler karıştırıyorsun ama?
İskambil açıyorum müdürüm, birde internet tavla!
Onu da çaycıdan öğrendim.
Çık dışarı, bir daha şikâyet duymayayım.
Siz neyi bölüşemiyorsunuz yaa?
Ben limon kolonyası bulamazken kadın akşama kadar parfüm fışkırttırıyor!
Ben sabahın köründe gelirken o öğleye doğru geliyor.
Ben reçel bulamazken, onun bir eli yağda bir eli bal da!
Daha ne olsun?
 
Adalet mi bu müdürüm?
Git bildiğin yere şikâyet et diye bir de hava atıyor!
Güvendiği dağlar var herhal!
Benim tek güvendiğim amir sizsiniz müdürüüüüm!
 
Sorun buysa, sende aynı saatte gel koççum, bendensin!
Seni severim bilirsin!
Öylemii, valla bilmiyordum!
Bu aralar çok yoruluyorsun, farkındayım!
Çok doğru efendim çok yıprandık yıllardır çooook.
Yakın gözlüğü zamanın yakındır dedi doktor!
Bir de stresi yasakladı.
Dünyayı sen mi kurtacaksın dedi, ağırdan al biraz.
Her sabah bir tutam saç geliyor elime.
Yaaa?
 
Bi dakka müdürüm biri geliyor, Fatoş hanım galiba.
Müdürişkoooo!
Ben çıkıyorum?
Sen gel hele şöyle!
Sende dışarıdan kapat oğlum kapıyı…
Şeflik konusunu hatırlat bir ara!
Hallederiz
 
 
 
Toplam blog
: 1021
: 1607
Kayıt tarihi
: 19.10.07
 
 

Çok eski olmayan bir tarihte tıpkı sizler gibi Melek'lere gülümsermişim uykulu hallerimde!  ..