Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Nisan '08

 
Kategori
Eğitim
 

Müdürün fendi

Düşünebiliyor musunuz! küçücük kız çocuklarının yaptığı dans gösterisinde, kıyafetleri açık diye gösteriyi iptal eden bir müdürün yönettiği okuldan yetişen çocuklarımız, bu ülkeye ne kadar faydalı olabilirler! Müdür bey bu gösterilere hazırlanırken, siz nerdeydiniz? hiç mi provaları izlemediniz? Yoksa! amacınız basının gündeminemi oturmak, iyi de; zamanında önlemini alırsın, dans yerine türbanları ile ilahi söyleyen kızları çıkartır, daha fazla ilgi toplarsın. Kimden bahsettiğimi her halde anlamışsınızdır. Kartal Atatürk İlk Öğretim Okulu Müdürü Mehmet KAHRAMAN'dan bahsediyorum. Gerçek bir kahraman değil mi? Yakında İlçe Milli Eğitim Müdürü veya Müdür Yardımcısı olursa hiç şaşırmam!
 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..