Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Aralık '06

 
Kategori
Eğitim
 

Müfettiş

Müfettiş
 

Anasınıfında çalışmaya bu yıl başladığımı önceki yazılarımda söylemiştim. Bir gün müdür bey hiç tanımadığım birisiyle sınıfa geldi. Bu bey ........ adlı müfettiş ilgilen bakalım dedi. Eyvaaaaaaaahhhhh dedim. Çünkü okula başlayalı 1 hafta kadar olmuş...

Kadroyada geçmediğimden okula usta öğretici olarak atandım ve okulların açılmasından 1 hafta sonra okulum belli oldu.

Neden eyvah dedim. Anlatayım... Yıllık planımı internetten indirmeme rağmen bazı noktalar benim yaşadığım çevre ortamına uymuyordu. Onları düzeltiyordum. Eylül ayınkı hazır olmasına rağmen okula getirmemiştim. Günlük planımıda tabiki yazmamıştım. Hatalıyım biliyorum...

Aslında günlük planım vardı ama kendime göre kağıtlara yazarak amaç ve kazanımlarıma uygun etkinlikler yapıyordum. Plansız, düzensiz asla değildim ama yakalandık malesef... Müfettişin konuşmalarını tahmin edebiliyorsunuzdur. Neyse biraz kızdı... Bende durumumu açıkladım karşımdaki müfettişti.. ama oda bir insandı.

Kızgınlığı geçti... Neler yapmam gerektiğini falan sordum.. Anlattı... Onu dinlediğimde yapacaklarım çok basitti... Sevgiyle ayrıldı sınıfımdan... Ancak alanımla ilgili sitelere girdiğimde müfettişin söylediklerinden çok farklı şeyler var.

O sitelerdeki meslaktaşlarımda kendilerine müfettişlerin böyle yapmalarını istemişler. Müfettişler neden faklı farklı bilgiler veriyorlar... Alanları olmadığından mı ya da onlara bu alanla ilgili yeterli eğitim verilmediğinden mi? Anlamıyorum... Birisi yapacaksın diyor... Diğeri hayır yapmayacaksın diyor nolacak şimdi... Biz hangisine inanacağız söylermisiniz...

Örneğin yönetmelikte olmasına rağmen sınıf defteri tutulmayacakmışşşş.... Bana gelen müfettiş tutacaksın diyor... Baska bir müfettiş hayır tutmayacaksın diyor. Çok tutarsız... Hangisine inanalım şimdi biz..... Söylermisinizzzzz...

 
Toplam blog
: 21
: 2296
Kayıt tarihi
: 17.12.06
 
 

2006 yılında çocuk gelişimi ve eğitimi öğetmenliği bölümünü bitirdikten sonra aynı senede anasınıfın..