Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Müftülüklerin bilinmeyen etkileri

Hep Bursa müftülüğü’ nün yüzünden komser bey! Benim bey azıcık huysuzdur üzerine afiyet, geçen gün, Müftülük sitesine bir bakayım dedim, belki bir tavsiyesi filan vardır  diye.  Aile Bürosu adlı bir kısım var, onu tıkladım. Orada  ”Aile İçi İletişimde Altın Kurallar”  diye bir  yazı gözüme çarptı, okudum. Okumaz olaydım. ” Saldırı hakkı tanımak” başlıklı 4.bendinde; eşinize  saldırı hakkı tanımak gibi güzel bir armağan verirseniz fırtınaya fırsat vermezsiniz, diyordu.

O gün eşim eve çok sinirli gelmişti. Sanırım patronu azarlamış, bir de maaştan kesinti yapmış. Adam barut fıçısı gibiydi. Hazır bir gün önce Müftülük’ den  gerekli bilgiyi edinmişken , fırsat bu fırsat deyip uygulamaya koyuldum.

_ Müsait, kocacım, gergin gibisin! Geç şöyle otur da ayaklarını yıkayayım!
_Şimdi o ayaklarla sana bi çakarım, bir de karşı duvar çakar!
_Müsait’ im, etme, sinirlisin, bırakalım fırtına içimizden geçsin gitsin diyorum!
_Banabak kadın, sen bu şiirleri nereden öğreniyorsun? Yoksa beni boynuzluyo musun?
_ Tövbe tövbeee; Allah yazdıysa bozsun! Ne şiiri adam, fetva şeysi bu!
_ Fetva neysi? Yoksa sen göbeğe muska yazan hocalara mı dadandın? Öldün sen Kısmet!
_Müsait ne hocası, ne hacısı? Müftü yazmış yahu..
_ Ooooo, öyle küçük hacılara hocalara takılmam, müftülere takılırım  diyosun yani?
_Allahım sabır ver. Müsait, çay içer misin? İçine de müsekkin atayım, ha?
_Söyle kim o müftü? Ne zamandır sürüyor ilişkiniz?
_Sadece dün, sitede…
_ Hıııım, aşk yuvanız bir sitede yani? Doğal gaz da vardır! Ohhh her vakit sıcak su hazır!
_ Müsait’ im valla beni korkutuyosun ama, sen kafayı mı yedin?
_Son duanı et Kısmet, artık mahşerde kavuşursun müftüne!
_Ayyyyy, Müsaiiitt, bırak o döner bıçağını, ayyyyy, şeytan doldurucak..
_Fırtına gelecek, karnını deşip gidecek, arkasından sağanak yağış gelecek, sonradan çiçekler açacak (14.madde). karıcığım, korkma! 

Sayın komserim, aynı metnin 11.maddesinde; boşanma tehdidinde bulunmayın ters teper, diyodu! Aynen uyguladım ama hiç öyle olmadı valla, dümdüz tepti  adam !

_ Müsait, canım benim, bak sen beni kessen de ,öldürsen de boşanmıycam, na şuraya yazıyorum!
_Boşanmaya sıra kalmadan ölmüş olacaksın Kısmet! Bunu senin yanına komaaaammm!!!
 

Ahh Komserim ah, bir de 13.madde var ki, işte o herşeyi mahvetti!  Karşınızdaki kişiye kontrolü kaybediyor hissini uyandırırsak ilişki zarar görürmüş! Eşlerin her ikisi de “Kontrol Bende” duygusunu yaşamalıymış! 

_12 oldu Müsait, saydım 12 oldu! Yeter şişlediğin! Acımıyo işte, ısrar etme!
_Al sana 13! Ama duurrrr, 13 uğursuzluk getirmesin, şunu 14 yapalım, çift sayı hem!
 

 O gün üstümde, daha siftah giydiğim bütün beden korsem olmasaydı, 18 yerimden şişlenerek çoktan ölmüş olcaktım!  Bu hastane odasında  daha ne kadar kalıcam bilmiyorum. Kocam olacak namüsait adam, hapse girdi. İşinden atıldı. Çocuklarım desen komşular bakıyor. Ev fırtınanın izleriyle dolu. Can kaybı yok ama maddi hasar çok! İyileşip eve döndüğümde bir de fırtınanın yıkıcı harabiyetini düzeltmekle uğraşacağım!

Aynı metnin 15.maddesinin başlığının  neden ” İzle- Bekle Yöntemi ” olduğunu şimdi anladım. Bu kadar yüz verilirse kocaya, ya karakolda ya hastanede biteceği malum Aile İçi İletişimin…Bekleyeyimmiş de, pişman olup dönermiş de…Hııı döner evet, döner bıçağıyla döner hem de…

Komserim sorgum bittiyse, dinleneyim ben biraz. Ağrılarım arttı da…

 

 
Toplam blog
: 22
: 262
Kayıt tarihi
: 19.07.11
 
 

Sessiz , sakin, kendi halinde, ağzı var dili yok, güler yüzlü, tatlı dilli, sevecen, kendisiyel b..