Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Ocak '14

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Müge Gırgıç Palalar’ın konuğuydum. Akdeniz TV’de, Portakal Çiçeği programında…

Müge Gırgıç Palalar’ın konuğuydum. Akdeniz TV’de, Portakal Çiçeği programında…
 

Müge-Ferhat-Nazan


Akdeniz TV’de Müge Gırgıç Palalar’ın Portakal Çiçeği programının konuğuydum.

Antalya’da olmak iyi gelir bana. Gerçek evimdeymişim hissi sadece buradaki evimlede kalmaz, Antalya’da olduğum bir çok yerlerde de bu duyguyu hissederim.

Müge’nin programında da aynıydı. Sanki hergün oradaydım, sanki hergün o programdaydım.

Müge Gırgıç Palalar’ın tiyatro sanatçısı olduğunu onu tanıyanlar bilirler. Benim bildiğim ayrıca iyi bir oyuncu olduğu. Tiyatro zahmettir, tiyatro zordur. Bununla birlikte tiyatro yaşamaktır, tiyatro hissetmektir. Müge tiyatroya gönül verenlerden, teslim olanlardan, aşk yaşayanlardan! Ne güzel…

Güçlü bir yapısı olduğu gözlerindeki ışıktan anlaşılıyor. Kendinden emin, donanımlı, konuğu gelmeden dersini iyi çalışanlardan.

Benim birkaç şiirimi okuduki inanın can evimden vurdu.

Şiir yazılır, seslerle kendini bulur, okuyunla canlanır, hissedilir ve dinlenir.

Öyleydi. Kimbilir ne zaman, hangi ruh durumda karaladığım satırlarım, Müge Gırgıç Palalar’ın sesinde yeniden dirildi, canlandı ve elbette pek yakışır hale geldi.

Müzik, bence bir programın olmazsa olmazlarından. Gitarı ve sesi ile ruhumuzu yenileyen Ferhat’ın okuduğu şarkılarda bizlere çok iyi geldi.

Anlatılacak çok şey vardı, zaman kısaydı. Bu ikimiz içinde kısa bir buluşma olmuştu. Benim bir dahaki Antalya’ya gelişime yine biraraya gelmeye karar verdik, daha çokları masaya yatıracağız. Kadınlarımızdan ve onların sorunlarından söz edeceğiz.

Daha neler neler konuşacağız.

Dün güzel bir günü, güzel bir dostla geçirdim. Şanslıyım.

 

 

Nazan Şara Şatana

 

 
Toplam blog
: 1731
: 4678
Kayıt tarihi
: 09.12.10
 
 

Turizmci; Genel müdür Yazar ; Romanlar, senaryolar müzikkaller... Sinema filmleri, TV filmleri.....