Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Kasım '13

 
Kategori
Siyaset
 

Muhafazakar demokrat söylemi değişim sinyali mi?

Muhafazakar demokrat söylemi değişim sinyali mi?
 

Erdoğan'a kızıyorlar. 

Vay efendim kız yurdu ile erkek yurtları ayrı ayrı konumda olduğu halde nasıl karışık kalıyorlar şeklinde topluma yansıtır mış..

Erdoğan, yurtlarda ayrı ayrı konaklandığını bilmeden mi böyle bir söylemde bulunduğunu sanıyorsunuz?

Öğrenci evler denetlenecek miş falan..

Peki, koca başbakan özel yaşamın ve özellikle meskenlerin denetlenemeyeceğini bilmiyor mu?

Nitekim Arınç Bey, böyle bir denetlemin söz konusu olamayacağını söylemiş zaten..

Anadolu'da bir söz vardır 'at, izi kalsın' diye..

Erdoğan'ınki de aynı hesap..

Seçimler yaklaşırken muhafazakar seçmenin duyarlı olduğu konulara parmak basmadan olmaz..

'Bak bizim başbakan nekadar duyarlı ve nekadar da bizden biri' denilmesi içindir tüm bu söylemler.

Başbakan neredeyse gençlerin eşlerini de kendi seçecek yahu..

Yok okadar da değil..

Bakmayın siz öyle göründüğüne. Siyaset ince bir sanattır. Bizler fazla anlamayız bu işlerden..

Anladığımızı sandığımız bir şey var ki, o da Erdoğan'ın uzun süreli siyaset arenasında kalabilmesi için uğraş verdiği dir.

İki gün önceki yazımda Erdoğan'ın radikal değişikliğe gidebileceği şeklinde bir şeyler yazmaya çalışmıştım..

İlk değişim sinyalini bugünkü gurup toplantı konuşmasında verdi biliyorsunuz.

- 'Biz muhafazakar demokrat bir partiyiz' diye..

Önümüzdeki dönemlerde sıkça konuşulacak bir konu olduğunu düşünuyorum..

Gezi çocuklarına da eşlik edeceğini görebiliyorum şimdiden..

- 'Tamam çocuklar, AVM maveme yapmıyorum. Kışladan da vazgeçtim'  der mi der..

Bi bakmışız Dolmabahçe'de çapulcularla sabah kahvaltısı veriliyor..

Olur mu olur!..

Şaka bir yana..

Gezi sonrasında herşeyin yeniden yapılanacağına inananlardanım..

Ya Erdoğan değişmeli, yada yeni bir lider arayışı söz konusu olabileceğini öngörüyorum..

Gezi direnişi sonrasında insanların artık kesinlikle bir dönem daha değil, bir hafta daha bu iktidarla yönetilmek istemediği açık ve seçik bir şekilde ortaya çıkmıştır.

 
Toplam blog
: 2327
: 450
Kayıt tarihi
: 03.07.07
 
 

25.05.1960 doğumlu. Üniversite terk. Müzik, seyahat ve tiyatro sever. Antalya Devlet Tiyatrosu'nd..