Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Temmuz '14

 
Kategori
Siyaset
Okunma Sayısı
22
 

Muhalefet, iktidar ve Işid

Muhalefet, iktidar ve Işid
 

Soma'yı hatırlayın...

 

Ana muhalefet milletvekili çıkıp Soma'daki maden hakkında önlem alınması gerektiğini söyledi.

 

İktidar tarafı ise olayı kapattı, katakulliye getirdi yani.

 

Sonra ne oldu ?

 

Hatırlamak istemediğimiz, anarken dahi boğazımızın düğümlendiği o kötü hatıra meydana geldi.

 

***

 

Geçen zaman içinde bir TBMM klasiği daha yaşadık.

 

Işid eylemlerine başladığı ve basında adının bu kadar sık duyulduğu bir zamanda bir diğer muhalif partinin mebusu Meclis'te çıktı ve ''Besleyip büyüttüğünüz Işid terör örgütü, Türk konsolosluğunun etrafını sarmış. Haberiniz var mı?''  cümlelerine karşın iktidar milletvekilleri karşılarına gelen iddiayı sallamayıp alaya aldı, ''Atma ! Delilin var mı ?'' diyerek karşı çıktılar.

 

E sonuç ne oldu ?

 

''Atma ! Delilin var mı ?'' cümlesinin ağızdan çıktığı günün hemen ertesinde 48 konsolos çalışanımız kaçırıldı. Hatta bir diğer iddia ise, Komandolara çatışmaya girmeyin emri verilmiş. Bilindiği gibi, konsolosluklar hangi topraklarda olursa olsun ülkenin toprağı sayılır. Oraya yapılan herhangi bir baskın savaş sebebidir. Bu iddia doğruysa neden böyle bir emir verildi anlamış değilim !

 

Öte yandan...

 

''Atma'' diyenler ülkemin siyasetinin özetidir aslında !

 

Demokrasi falan o meclise neyi seçtiğimizi de görmüş olduk.

 

***

 

Muhaliflerin her iddiasına karşın biz en iyisini biliriz egosu bu milletin başına neler getirdiği ortada !

 

Ne yazık ki, muhalefet vekillerinin iddiası ne montaj ne dış mihrakların oyunu ne de faiz lobisiydi. Hem Soma'da hem Musul'daki konsolosluk hakkındaki iddialar %100 gerçekti.

 

Ayrıca bu olayların şöyle bir handikapı var, Soma olayı ana muhalefete kalmıştı yani sorumlu onlarmış gibi konuştu herkes. Musul'daki konsolosluk saldırısında da ihale diğer muhalif partiye kalacak gibi duruyor. Zaten iktidarın muhalefete karşı olan iddialarına balıklama dalan bir kitlede ortadayken böyle bir fırsatı asla kaçırmazlar kanımca.

 

Neticede bizim ''Sağlam irade'' hata yapar mı hiç ?

 

Aşk olsun yani !

 

Soma olayı gibi bu da gündem değiştirme olayıymış bunlara göre.

 

***

 

Benim asıl merak ettiğim şey ise, bu iddialara karşı koyan iktidar mebusları kafalarını yastığa koyduğu zaman ne düşünüyorlar ? 

 

Utanıyorlar mıdır acaba ? 

 

TV'lerden göründüğü kadarıyla utanma falan yok hatta en ufak yüz kızarması da yok.

 

İşin komik tarafı da şu...

 

Stratejik deha'nın kaçırılma olayından tam 21 saat evvel atılan ''Stratejik derinlik'' ile alakalı tweet.

 

Özetle...

 

''Perşembe'nin gelişi Çarşamba'dan belli olur'' demişler

 

Nitekim öyle oldu.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 117
Toplam yorum
: 66
Toplam mesaj
: 1
Ort. okunma sayısı
: 297
Kayıt tarihi
: 01.09.12
 
 

Öğrenci, sanatsever, sporsever, Mustafa Kemal Atatürk... ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster