Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '07

 
Kategori
Siyaset
 

Muhalefet ne yapmaya çalışıyor?

Muhalefet ne yapmaya çalışıyor?
 

Şu an saat 15:00 tarih 27 Nisan 2007. Biraz önce Anavatan Partisi Genel Başkanı Sayın Mumcu basın açıklaması yaparak Cumhurbaşkanı seçimine katılmayacağını bildirdi. Bildiğiniz üzere CHP bunu daha önceden açıklamıştı. Böylelikle aslında var olmayan bir tartışma gündeme gelecek:"367".
Ben siyasi olarak düşünmüyorum, hele hele o siyaset stratejileriyle hiç düşünmüyorum. Ben bir Türk genci, bir üniversite genci, bir geleceğin öğretmeni olarak düşünüyorum ki:

Madem siz, CHP muhalefet insanları, AKP'nin gösterdiği adayı istemiyor ona karşı çıkıyorsanız kendi adayınızı çıkartıp onu savunsanıza! Kim sizi engelliyor, kim size aday çıkartamazsınız diyor ki? Demokratik bir meclisin içindesiniz. Herkes kozunu koyar ve oynamaya başlar siz neden korkuyorsunuz?

Peki ya Sayın rahmetli Özal'ın kurduğu partiyi değiştiren o zihniyet neden kendi kendine bağımsız bir şekilde karar alıp kendi fikrini ortaya koymuyor da sürekli olarak birileriyle görüşmeye kalkışıyor. Siz kendiniz bir düşünceye sahip değil misiniz?

Bu gün meclise gitmeyecek vekillere sesleniyorum: Sizi meclise biz seçtik. Bu gün meclise gidip hayırsa hayır; evetse evet demek bize karşı olan borcunuzdur. Sizi biz seçtik madem böyle önemli bir günde bizi temsil etmeyeceksiniz o zaman hepinizi istifaya çağırıyorum.

 
Toplam blog
: 22
: 6099
Kayıt tarihi
: 11.02.07
 
 

Hayata erken başlamış sayılmam ama hayat buz gibi yatakhanede aç karnına sabahlamak sayılmazsa ya da..