Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Haziran '14

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
 

Muhalefet ve Cumhurbaşkanlığı Seçimine doğru

Muhalefet ve Cumhurbaşkanlığı Seçimine doğru
 

Cumhurbaşkanını halk seçecek neden muhalefet kendi adayını çıkarmaz başka yollara sapar?

Muhalefet, elbirliği içinde ortalarına Polyanna’yı sıkıştırmışlar sanki sürükler gibi, Türkiye de seçimin yenilgisini örtmek için can ciğer oldular, en kolay bulunan aday dediler yola çıktılar, zor buldular. Uzlaşı dediler göle maya tuttular bu mayadan yoğurt olur mu bilinmez, belli olmaz ama görünen köyde kılavuz istemez.

Üşüdüm üşüdüm aday bulamadım, başka daldan elma düşürdüm

Kapı kapı dilenci gibi dolaştım yüzümü yere sürdüm

Adayımızı beğenmediler, bize cüce dediler küçük gördüler

Seçimlerden yeni çıktık yüzümüz yok halden anlamazlar görgüsüzler

Kardeş muhalefete vardım, maalesef o da hasta, çorbası yok içecek tasta

Derler sen bu oyundan çık oyunu severim çok severim demiştim ben en başta

Ad ad adayım

İşte bizim adayımız

Hani bize düşecek güzel seçmen

Gerçi seçimde bitti,

Oylarımız nereye gitti bilen yok

Halden anlayan seçmen yok

Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..