Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '18

 
Kategori
Siyaset
 

Muhalefetin Çatı Adayı Akşener Olmalı, Erdoğan Kadar Güçlü Değil Ama Halk da Zaten Güçten Bıktı

Muhalefetin Çatı Adayı Akşener Olmalı, Erdoğan Kadar Güçlü Değil Ama Halk da Zaten Güçten Bıktı
 

Yeterli bulmayabilirsiniz ama bu ülkede hiç kimse Akşener’den rahatsız olmaz diye düşünüyorum. Siyasi ağırlığı olmaz düşüncesini ben de taşıyorum ama ülkenin birlik ve beraberliği de önemli.

Yani şimdi ne olacak, herkes kendi adayını gösterecek ya da yeni bir Ekmeleddin aranacak. Aslolan referandumdaki% 49 HAYIR oyunu korumak ve mümkünse artırmak.

Ben şimdi parlamenter düzene bayılmıyorum belki başkanlık daha iyi ama ülkemizin yapısı bugünkü haliyle asla başkanlık sistemine uygun değil. Diktatörlük olur hatta padişahlık krallık. Başkanlık geldiği gün demokrasiyi unutun. Başkanlık için gelişmiş bir toplumsal yapın olacak onda da zaten beğenmediğimiz parlamenter sistem de başarı sağlar. Biz demokrasiyle kavga dövüş gelişeceğiz sonra hangi sistemi istersek onu getirelim.

Akşener kazanırsa demir leydi olmak zorunda, şu haliyle olabilir mi bilmiyorum. Akşener (ya da İyi Parti) değil, ülkenin sorunlarına bakış açıları önemli ve sırf bunun için seçeceğiz. Diğerlerinin ülkeyi böldüğünü ben alenen söylüyorum, hepsi de bölüyor.

Akşener çatı adayı olmalı diyorum ama doğrusu ümidim de yok çünkü muhalefette birlik yok, Erdoğan’ın en büyük avantajı da bu zaten.

Aday CHP’li olmayacak (Çünkü olursa seçilemez), HDP’li hiç olmaz zaten, Saadet madet… Ekmeleddin’i gördük… Sayın Abdullah Gül’ün adaylığı da bir nevi Ekmeleddin. Çok kişiye kabul ettiremeyeceksin. Akşener de MHP kökenli ama yeni söylemlerle geldi. Yani bilemiyorum kim neden kendisine hayır diyecek?

“Hey Amerika” diyemez… Demesin kardeşim hayırcıların öyle bir derdi yok…

Türkiye güçten (Nasıl bir gücü kastettiğimi anlıyorsunuz) bıktı. Erdoğan seçilirse bu durum devam edecek. Ya siyaset değişirse belki durumlar değişir. Ülke çok ayrıştı. Belki bu terör ayrışmayla alakalı.

Birileri ülkenin bu durumundan memnun olabilir, ben memnun değilim. Doğrusu ülkemizin içinde bulunduğu durumu biraz güdülen siyasete bağlıyorum.

Bir de işte BDP’liler Akşener’e oy verir mi, PKK’lıların oylarıyla mı seçilecek, yok FETÖ’cü… Bırakın bunları ya, bu ülkede herkes bir şey zaten… Siyasi ayrışmalar devri bitsin, kimin kime oy vereceğini oy verenin kendisi bilir.  Bu dediğim, Akşener dışında hiçbir aday için olmaz.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..