Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '11

 
Kategori
Şiir
 

Muhalif

Muhalifim ben bu düzene  

Haksız edinimlere, haksız makamlara  

Çıkarcılara, yalakalığa, hokkabazlığa  

Muhalifim ben sömürüye, emperyalizme  

Ülkemi uzaktan yönetenlere  

Yerli işbirlikçilere, insan kayırmaya  

Muhalifim ben haksızlığa, hukuksuzluğa, adaletsizliğe  

Dini siyasete alet edenlere  

Yobazlığa, hurafeye, üfürükçüye  

İş bitiriciliğe, ihale takipçilerine  

Muhalifim ben siyasallaşan yargıya  

Darbelere, muhtıralara, doğaya zarar verene  

Yalan vaadlere, halkı kandıranlara  

Tembel memurlara, adaletsiz amirlere  

Muhalifim ben kötü olan herşeye  

Saldırgan ülkelere, çokuluslu sermayeye  

Yardım sevmez insana, hepbana hepbana diyene  

Muhalifim ben cehennemin ateşine  

Bu dünyanın gidişine  

Muhalifim ben.  

 
Toplam blog
: 491
: 222
Kayıt tarihi
: 15.03.11
 
 

A.İ.T.İ.A Yönetim Bilimleri Fakültesini bitirdim. Kütüphaneci ve Maliyeciyim. Emekli oldum. İlgi al..